Н У Х Т

Як у студії морозива «Gelarty» нашого проректора й викладачів зустрічали

18 november 2019

Як у студії морозива «Gelarty» нашого проректора й викладачів зустрічали

15 листопада 2019 р. проректор з наукової роботи, професор Олександр Шевченко разом із директором Навчально-наукового інституту харчових технологій НУХТ Оксаною Кочубей-Литвиненко, завідувачем кафедри технології молока і молочних продуктів Галиною Поліщук, викладачами кафедри і провідним інженером відділу інтелектуальної власності Наталією Акутіною на запрошення власника та засновника студії морозива «Gelarty» Максима Голубева (Массімо Джеларті) відвідали майстер-клас із виготовлення ексклюзивних видів авторського морозива.

«Морозиво Массімо Джеларті –  це лабораторія фантазії. Тут роблять із морозива суші, роли, бургери, десерти та піцу, доповнюють ним салати, закуски, перші й основні страви. Мадагаскарська ваніль, трюфель, кунжут, чай масала, маскарпоне з йогуртом – усе це і навіть більше чекає на відвідувачів у студії морозива Massimo Gelarty», – кажуть у закладі.

Перед проведенням майстер-класу Массімо Джеларті розказав про історію створення студії морозива: «...Мені набридло жити у світі нудного морозива. Тому я відкрив власну студію, де ми перевинайшли морозиво». Саме прагнення вийти за межі стандартного мислення та способу життя дало поштовх до створення оригінального і цікавого комерційного проекту у сфері харчових технологій. Слід відзначити, що ексклюзивні види морозива із виключно натуральних і доволі нетрадиційних інгредієнтів знайшли визнання не тільки в Україні, але й у світі. Так, вперше в історії нашої країни українська команда «Gelarty» після доволі жорсткого відбору взяла участь у Чемпіонаті світу з авторського морозива в італійському містечку Ріміні, де посіла 10 місце зі 109 команд, що подали заявку на участь.

Проект постійно розвивається, про що свідчить відкриття поблизу Києва цеху з виробництва авторського морозива для реалізації у численних мегамаркетах Києва, Одеси, Львова, Вінниці, Тернополя, Хмельницького, Харкова, Івано-Франківська, Дніпра,  Луцьку, Полтави.

«Морозиво – це короткий момент найвищого задоволення, який не може і не повинен місяцями лежати у холодильнику», ‒  саме цим пояснив Массімо Джеларті проведення майстер-класів, під час яких він і шеф-повари закладу готують морозиво індивідуально для кожного гостя. Впродовж магічного шоу суміш рецептурних компонентів заморожують рідким азотом за температури -196 ºС або за допомогою крижаного столу виготовляють витончені роли з морозива за спеціальною технологією.

Під час дегустації найбільше захоплення серед викладачів викликало авторське морозиво «Груша з горгонзолою»,  «Кунжут із медом»,  «Суші з шоколадного морозива з васабі й полунично-базиліковим соусом», «Суші з чорними сухариками», «Апероль з апельсиновим фрешем і лимонним кумкватом», «Чай Матча» та «Айс смузі зі шматочками манго». 

Після майстер-класу проректор Олександр Шевченко запропонував започаткувати творчу співпрацю між колективами студії морозива «Gelarty» та університету у формі зустрічей і майстер-класів зі студентами-технологами, організації практичної підготовки та працевлаштування випускників НУХТ.

Тож, сподіваємося на плідні й творчі стосунки між нашими колективами, що мають сприяти подальшому розвитку сфери харчових технологій в нашій країні. 

Published on: 18-11-2019
Read also:
Поповнення книжкової полички магістрантів

У видавництві «Олді+» вийшов друком навчальний посібник «Практикум з методології наукових досліджень» авторства професора кафедри технологій і обладнання переробних виробництв факультету митної справи, матеріалів та технологій Луцького національного технічного університету Ігоря Дударєва та професора кафедри технології ресторанної і аюрведичної про...

READ YOURSELF

Поповнення книжкової полички магістрантів 30 june 2023

Є чим пишатися студентам-бакалаврам спеціальності «Реклама і зв'язки з громадськістю»

На кафедрі маркетингу Навчально-наукового інституту економіки і управління завершилися захисти бакалаврських робіт студентами спеціальності «Реклама та зв'язки з громадськістю». Традиційно для кафедри такі захисти – це свято, а не складні випробування. Для студентів, які представляли свої проекти рекламних кампаній для закладів харчування, – це мо...

READ YOURSELF

Є чим пишатися студентам-бакалаврам спеціальності «Реклама і зв'язки з громадськістю» 26 june 2019

Гостьова лекція для маркетологів від лауреатки Еffie awards

Відбулася онлайн-лекція менеджерки національної торговельної марки «Львівське» ПрАТ «Карлсберг Україна», лауреатки найавторитетнішої нагороди в галузі маркетингових комунікацій в Україні Effie Awards Анастасії Долюк. Говорили на тему «Сучасні інструменти просування брендів: спонсорство та спеціальні проєкти». Спікерка розповіла про формування брен...

READ YOURSELF

Гостьова лекція для маркетологів від лауреатки Еffie awards 17 february 2023

PR харчових брендів від наших маркетологів

Які особливості PR у харчовій промисловості? На чому робити акценти та які мейнстріми враховувати? Про це і не тільки говорили учасники на черговому засіданні студентського гуртка кафедри маркетингу «Інтелектуал». Формування зв’язків із громадськістю – тема, що зацікавила здобувачів спеціальностей 075 «Маркетинг», 076 «Підприємництво і, торгівля» т...

READ YOURSELF

PR харчових брендів від наших маркетологів 03 december 2024