Викладачі кафедри маркетингу, доценти Світлана Розумей та Наталія Скригун відвідали майстер-клас «Infographics in BA communications: when and what to draw?» від бізнес-тренера школи Skills Up Єви Корнеплянської, що відбувся в бізнес-центрі «Парус».
Як швидко і чітко подавати складну інформацію за допомогою форм графічного дизайну, які помилки зустрічаються при візуалізації контенту, як інфографіка впливає на ефективність роботи – на усі ці питання спікер змогла дати аргументовані відповіді. Учасники в приємній атмосфері обговорили інструменти візуалізації інформації, що необхідні у будь-якій сфері діяльності.
Вихід за звичні професійні рамки викладача-маркетолога дав можливість осягнути перспективи аналітики для визначення потреб бізнесу. Важливість роботи бізнес-аналітика полягає в інтеграції інтересів і можливостей зацікавлених сторін. З одного боку – це клієнт (власник продукту, менеджер продукту, спонсор бізнес-проекту, тобто той, хто затверджує вимоги бізнесу), з іншого – це команда розробників, дизайнери, маркетологи та менеджери всіх рівнів. У доповіді спікер визначила головні аспекти контакту з кожною групою. Наприклад, цікаво було довідатися про практичні аспекти визначення типу клієнта як візуала, аудіала чи кінестетика, про етапи побудови сценарію комунікацій, про нові методи графічної подачі інформації та карти охоплення зацікавлених сторін. Використання інфографіки у цьому складному процесі дозволяє візуалізувати наявні дані і створити алгоритм подальшої реалізації проектів.
Отриманий досвід буде реалізований викладачами при візуалізації навчального матеріалу з дисциплін «Маркетингова політика розподілу» та «Маркетингові комунікації» для студентів спеціальності «Маркетинг». Такий підхід дасть можливість вирішити ряд педагогічних проблем: розвинути інтерес студентів до навчальних дисциплін, зробити складний навчальний матеріал зрозумілим, доступним для усвідомлення, не зменшуючи рівня його науковості.