На кафедрі маркетингу відбулася звітна конференція з переддипломної практики здобувачів спеціальності «Журналістика», освітньої програми «Реклама і зв’язки з громадськістю». Вони представили на розгляд комісії свої проєкти рекламних кампаній, над якими працювали під час практики. Матеріали, підготовані за цей час, стануть основою масштабного бакалаврського проєкту здобувачів.
У фокусі уваги майбутніх рекламістів були дуже різні організації й проєкти — великі бренди зі світовим ім’ям, що є рушіями економічної системи України та невеличкі родинні бізнеси, солідні й стримані банки та заводи й нестримно-креативні мистецькі проєкти. Тож розглядати творчі напрацювання здобувачів було надзвичайно цікаво, бо кожний звіт демонстрував оригінальний, креативний і водночас із тим виважений і доцільний підхід до створення рекламної кампанії. Були враховані й світові тенденції в рекламі, і фірмовий стиль та особливості попередніх рекламних кампаній брендів, і потреби галузі. Комісія з викладачів кафедри маркетингу відзначила як найкращі роботи здобувачок Катерини Зіміної та Анастасії Горілої, зауваживши ґрунтовність і продуманість комунікативної стратегії, якість підготованих рекламних і PR-матеріалів.
Також для здобувачів була проведена презентація магістерської програми зі спеціальності «Журналістика». Викладачі розповіли про особливості навчання, цікаві дисципліни та завдання, які чекають на майбутніх магістрантів. Тож здобувачі зможуть продовжити свою професійну освіту й набути нових навичок, що допоможуть ще повніше розкрити їх творчий потенціал і майстерність рекламіста.