Нещодавно здобувачам кафедри маркетингу випала унікальна можливість дізнатися про диджитал трансформації в Україні від проджект-менеджерки державного підприємства «Дія» Анастасії Шевчук. Гостьова лекція на тему «Супровід і просування послуг у Дії» відкрила нашим студентам новий погляд на цифровізацію державних сервісів.
Зустріч виявилася корисною для здобувачів спеціальностей 075 «Маркетинг», 076 «Підприємництво та торгівля» та 061 «Журналістика» (освітньої програми «Реклама та зв’язки з громадськістю») освітніх ступенів «бакалавр» і «магістр». Майбутні підкорювачі ринку дізналися про неймовірні можливості, що надають «Дія», «Мрія», «УФС» та «BRAVE1», відкрили нові лайфхаки отримання освітніх грантів і грантів для бізнесу, шерингу документів, національного кешбеку і навіть подання заяви про шлюб.
Виявляється, «Дія» може зробити значно комфортнішим життя студента, і не тільки. Найцікавішою частиною гостьової лекції були маркетингові комунікації і просування послуг у «Дії», неочікувані колаборації з ювелірними та іншими брендами, зворотній зв’язок від клієнтів, лайфхаки з-за лаштунків «Дії», супроводження послуг, воронка звернень, моніторинг якості сервісу та ще багато цікавого.
Та найбільше слухачів вразила власна історія Анастасії: від пошуку роботи на початку повномасштабного вторгнення, до оператора з підтримки в «Дії», тімліда команди надважливого проєкту і аж до junior та middle project manager «Дії».
До речі Анастасія – випускниця спеціальності 075 «Маркетинг» НУХТ, що особливо приємно для колективу викладачів і студентів. З-поміж інших чинників свого кар'єрного успіху вона згадала про знання, отримані під час навчання на кафедрі маркетингу.
Колектив кафедри вдячний Анастасії Шевчук за корисний досвід для юних маркетологів, підприємців, рекламістів та їхніх викладачів і чекає на нові зустрічі!