Колектив кафедри маркетингу не втрачає можливості створити здобувачам цікаві та безпечні умови навчання, зокрема звести їхнє перебування у закритих приміщеннях до мінімуму. Перше практичне заняття з дисципліни «Копірайтинг та візуалізація інформації» студенти-маркетологи другого курсу провели за межами університету, смакуючи граніт науки на свіжому повітрі.
Отримання нових знань із написання рекламних текстів студенти поєднали з прогулянкою парком Т.Г. Шевченка. На початку пари був здійснений огляд тем дисципліни та практичних завдань, що є класикою вступного заняття. Далі майбутні маркетологи дізналися, що таке копірайтинг, як писати тексти, які продають, якою повинна бути структура прес-релізу та яке значення має копірайтинг для їхньої спеціальності. Вдалим доповненням до матеріалів практичного став креативний дизайн парку, з якого маркетолог завжди зможе черпати сміливі та незвичні ідеї.
Заняття-прогулянки вносять різноманіття й позитив у навчання, згуртовують колектив студентів і викладачів, а теплі осінні дні ще так ностальгічно нагадують про літо. Крім того, свіже повітря сприяє зміцненню імунітету та кращому засвоєнню матеріалу. Сподіваємося, подібний досвід буде й надалі розвиватись у дружній родині кафедри маркетингу.