Н У Х Т

Не лише в аудиторіях навчаються наші студенти-маркетологи

04 september 2020

Не лише в аудиторіях навчаються наші студенти-маркетологи

Колектив кафедри маркетингу не втрачає можливості створити здобувачам цікаві та безпечні умови навчання, зокрема звести їхнє перебування у закритих приміщеннях до мінімуму. Перше практичне заняття з дисципліни «Копірайтинг та візуалізація інформації» студенти-маркетологи другого курсу провели за межами університету, смакуючи граніт науки на свіжому повітрі.  

Отримання нових знань із написання рекламних текстів студенти поєднали з прогулянкою парком Т.Г. Шевченка. На початку пари був здійснений огляд тем дисципліни та практичних завдань, що є класикою вступного заняття. Далі майбутні маркетологи дізналися, що таке копірайтинг, як писати тексти, які продають, якою повинна бути структура прес-релізу та яке значення має копірайтинг для їхньої спеціальності. Вдалим доповненням до матеріалів практичного став креативний дизайн парку, з якого маркетолог завжди зможе черпати сміливі та незвичні ідеї.

Заняття-прогулянки вносять різноманіття й позитив у навчання, згуртовують колектив студентів і викладачів, а теплі осінні дні ще так ностальгічно нагадують про літо. Крім того, свіже повітря сприяє зміцненню імунітету та кращому засвоєнню матеріалу. Сподіваємося, подібний досвід буде й надалі розвиватись у дружній родині кафедри маркетингу.

Published on: 04-09-2020
Read also:
Четвертокурсники-хімтехнологи здійснюють дослідження у Проблемній науково-дослідній лабораторії

20 березня 2025 року за сприяння гарантки освітньої програми «Хімічні технології косметичних продуктів та харчових добавок», доцентки Олени Подобій, під керівництвом доцентки кафедри технології жирів, хімічних технологій харчових добавок та косметичних засобів Олесі Романової лабораторна робота студентів групи ХТ-4-14 з дисципліни «Хімія та техноло...

READ YOURSELF

Четвертокурсники-хімтехнологи здійснюють дослідження у Проблемній науково-дослідній лабораторії 25 march 2025

Професорка кафедри біотехнології продуктів бродіння і виноробства долучилася до визначення якості українських вин

Харчова галузь працює завжди, і карантинні обмеження не стають на заваді підприємствам виробляти якісні харчові продукти. Не стоїть осторонь і виноробна галузь. Наразі ринок українського виноробства пропонує споживачеві велику кількість продукції. До її популяризації активно долучаються профільні фахівці, серед яких і викладачі нашого університету....

READ YOURSELF

Професорка кафедри біотехнології продуктів бродіння і виноробства долучилася до визначення якості українських вин 26 may 2020

Високий рівень кваліфікаційних робіт наших здобувачів засвідчують перемоги у міжнародних конкурсах

Кваліфікаційна робота «Оцінювання точок контакту бренду зі споживачами» Назарія Навроцького, виконана під науковим керівництвом доцентки кафедри маркетингу Ірини Бойко, посіла ІІ місце на Міжнародному конкурсі кваліфікаційних робіт з маркетингу, реклами, digital-комунікацій та управління брендами за другим (магістерським) рівнем вищої освіти. Конк...

READ YOURSELF

Високий рівень кваліфікаційних робіт наших здобувачів засвідчують перемоги у міжнародних конкурсах 04 july 2024

Лекторій від ТОВ «Біофарма Плазма» розпочато!

У рамках дисципліни «Системи менеджменту якості у виробництві» магістранти першого року навчання кафедри біотехнології і мікробіології мали унікальну можливість долучитися до практичного обговорення ключових моментів запуску у виробництво фармацевтичних препаратів, прослухавши лекцію від представника компанії ТОВ «Біофарма Плазма» Андрія Рибакова. ...

READ YOURSELF

Лекторій від ТОВ «Біофарма Плазма» розпочато! 09 december 2019