Цього року у світ реклами та маркетингу повернулася чудова традиція зустрічати бізнес-сезон на виставці REX-T-REX, і, звісно, наші студенти долучились до цього івенту.
Здобувачі кафедри маркетингу разом із кураторами та викладачами зміцнили свої hard і soft skills на щорічній виставці реклами та друку REX-T-REX. Яскраві стенди відомих українських компаній, спілкування з провідними фахівцями реклами та маркетингу, секрети діджітал-маркетингу та рекламного фото – все це і не тільки подарувало майбутнім підкорювачам ринку калейдоскоп неймовірних вражень.
Незважаючи на велику кількість локацій, юні маркетологи та маркетологині встигли подивитися все. Найбільше захоплення викликало те, як за допомогою 3D-принтера народжуються справжні об’ємні фігури. Не менш цікавим виявився досвід із текстильного друку, створення сувенірів та мерчів і виготовлення неймовірних подарунків. Особливо ж майбутнім маркетологам запам’яталась компанія, що надає брендам послуги з аромамаркетингу. І, звісно, подорож до захопливого світу REX-T-REX EXPO не обійшлась без смачної кави. Щасливі і вже більш досвідчені, юні маркетологи й маркетологині повернулися до затишних гуртожитків НУХТ.
Навчання у Навчально-науковому інституті економіки і управління нашого університету завжди сповнене цікавими івентами, живим спілкуванням і здобуттям практичного досвіду, а ще дійсно драйвовим студентським життям, яке назавжди залишається одним із найтепліших і найбільш яскравих спогадів.