На кафедрі готельно-ресторанної справи для студентів спеціальності 241 «Готельно-ресторанна справа» відбувся професійний лекторій за участі маркетологині у сфері гостинності з понад 12-річним досвідом Анни Висоцької. Спікерка, що активно працює у провідних ресторанах м. Вінниця, серед яких RICH, RICH Park, Oasis, «Культ м’яса», де розвиває візуальні комунікації та маркетингові стратегії, завітала до освітнього онлайн-простору на запрошення старшого викладача, лектора дисципліни «PR-технології та маркетинг в готельно-ресторанному господарстві» Олексія Собіна.
До лекторію також приєдналися гості – здобувачі спеціальності «Готельно-ресторанна справа» Київського фахового коледжу ресторанного господарства НУХТ і учні ліцею № 280 Дарницького району м. Києва (у рамках договору про співпрацю).
Маркетологиня представила слухачам основи візуального маркетингу з акцентом на food photo – один із інструментів впливу на вибір гостя. Студенти розібрали базові принципи предметної зйомки страв, правила композиції, світла та кадру, а також вимоги до візуального оформлення меню перед їхньою подальшою реалізацією у ресторанах.
Також приділили увагу правильному оформленню фото страв для сторінок закладів у соцмережах і на сайтах. Обговорили особливості оформлення Instagram-сторінок ресторанів, структуру й цілісність візуальної стрічки, роль бренд-айдентики, а також принципи підготовки фотоматеріалів для офіційних сайтів закладів.
Здобувачі освіти отримали практичні поради щодо створення якісного контенту та зрозуміли, яку роль відіграє візуальний маркетинг у формуванні враження гостя й підвищенні продажів у сучасному ресторанному бізнесі.