Викладачки кафедри маркетингу, доцентка Ірина Бойко та асистентка Ольга Лелека успішно завершили навчання-інтенсив для викладачів та акредитовані інтегрувати всеукраїнський курс «Маркетинг ІТ-продуктів» у навчальну програму університету.
Курс «Маркетинг ІТ-продуктів» – всеукраїнський освітній курс-стажування, який розробили IT-компанія Genesis, Product IT Foundation for Education та студія онлайн-освіти «EdEra» спільно з Міністерством освіти і науки України та Міністерством цифрової трансформації.
У межах цього курсу студенти отримують базові знання з напрямів digital-маркетингу IT-продуктів: розуміння поведінкових патернів користувачів; побудова стратегії виходу продукту на новий ринок; знання особливостей політики платформ для розміщення рекламних оголошень; розуміння основ дизайну; налаштування рекламних кампаній на різних рекламних платформах; налаштування оптимізації в пошуковиках і магазинах застосунків; створення та реалізація стратегії brand-маркетингу, включно з SMM, PR та Influence Marketing; налаштування email- та push-стратегії; створення контент-стратегії бренду; робота з метриками та аналітикою маркетингових каналів для просування продукту тощо.
Учасники курсу пройшли 10 навчальних модулів, що складалися з відеолекцій, діалогів, скрінкастів, конспектів, словників термінів, словників метрик, робочого зошиту та шаблону для заповнення фінального проєкту.
Наші викладачки щиро вдячні організаторам за можливість використовувати високоякісні навчальні матеріали та впроваджувати нові методики і підходи в організацію навчального процесу.