Н У Х Т

Викладачі кафедри технології оздоровчих продуктів ознайомилися з можливостями й викликами генеративного ШІ в освіті

13 december 2024

Викладачі кафедри технології оздоровчих продуктів ознайомилися з можливостями й викликами генеративного ШІ в освіті

12 грудня викладачі кафедри технології оздоровчих продуктів прослухали лекцію професора Інституту освіти Відкритого університету Великобританії Майка Шарплза на тему «Генеративний штучний інтелект і освіта: можливості та виклики».

Лекція привернула значну увагу, оскільки питання використання штучного інтелекту (ШІ) в освіті стають дедалі актуальнішими в умовах цифровізації навчальних процесів.

Професор Шарплз детально розглянув ключові виклики, які генеративний ШІ ставить перед вищою освітою. Одним із основних аспектів було питання виявлення завдань, виконаних за допомогою ШІ. Це викликає важливі етичні та методологічні питання, зокрема, як відрізнити роботи, створені студентами, від тих, що були зроблені з використанням генеративних моделей. Водночас професор наголосив на необхідності розроблення політик і рекомендацій щодо доцільного використання ШІ у викладанні та оцінюванні. У контексті цих змін потрібно враховувати не тільки технічні, але й педагогічні аспекти, щоб гарантувати ефективність та етичність упровадження таких інструментів.

Особливу увагу було приділено створенню програм ШІ-грамотності для студентів і викладачів, адже лише за умови належної підготовки можна забезпечити правильне та відповідальне використання новітніх технологій у навчанні. Професор Шарплз підкреслив важливість постійного навчання і адаптації як студентів, так і викладачів до змін, спричинених швидким розвитком ШІ.

На лекції прозвучали кілька важливих запитань від учасників заходу. Одне з них стосувалося того, чи може в майбутньому штучний інтелект замінити викладача. Це питання викликало жваву дискусію про роль людини в освітньому процесі і те, як ШІ може стати інструментом, а не заміною для викладачів. Інше важливе питання стосувалося фейкової інформації в Інтернеті, на основі якої навчається штучний інтелект. Це порушує проблему надійності та достовірності даних, що використовуються в навчальних моделях, і потребує розроблення відповідних механізмів перевірки та корекції таких даних.

Участь у цій лекції була надзвичайно важливою для викладачів кафедри, адже вона дала змогу глибше зрозуміти потенціал і виклики використання генеративного ШІ в освітньому процесі, а також ознайомитися з найкращими світовими практиками в цій галузі. Це дозволить викладачам не лише оновити підходи до навчання, але й зробити їх більш сучасними та ефективними, зважаючи на нові технології.

Наші учасники щиро вдячні організаторам цієї надзвичайно цікавої та корисної лекції, яка стала важливим кроком у розвитку їх знань про штучний інтелект і його вплив на освіту, що є надзвичайно важливим для подальшого прогресу у навчальному процесі.

Published on: 13-12-2024
Read also:
English Speaking club із гостем зі США змінив формат роботи

У непростий час пандемії та карантину викладач кафедри ділової іноземної мови та міжнародної комунікації Наталія Божок разом зі спеціальним гостем Stuart Snuggs продовжує проводити засідання English Speaking club у онлайн-режимі. Цього разу засідання було присвячене темі «Blogging, Bloggers». Обговорювався вплив блогів і блогерів на життя, навчанн...

READ YOURSELF

English Speaking club із гостем зі США змінив формат роботи 08 may 2020

Важливі для сталого розвитку ініціативи «Carlsberg Ukraine» вивчали наші студенти

Чи замислювались ви, що виробництво пива може бути екологічним? Під час візиту на пивзавод «Carlsberg Ukraine» (м. Київ) студенти-екологи другого курсу разом із наставником групи Оксаною Ничик у цьому переконались. Нове сучасне виробництво, де прораховане все до дрібниць – від локального впровадження «Зеленого офісу» до глобального – зниження вугл...

READ YOURSELF

Важливі для сталого розвитку ініціативи «Carlsberg Ukraine» вивчали наші студенти 31 july 2019

Акредитація в сфері підготовки фахівців з автоматизації, як запорука успіху в майбутньому

Важливою подією в житті нашого університету і, зокрема кафедри інтегрованих автоматизованих систем управління став початок вкрай важливої та надзвичайно необхідної процедури сучасного становлення освітнього процесу України – акредитації освітньо-професійної програми «Інтелектуальні комп’ютерні системи керування»  спеціальності 151 «Автоматизація та...

READ YOURSELF

Акредитація в сфері підготовки фахівців з автоматизації, як запорука успіху в майбутньому 23 january 2019

Завершився Всеукраїнський конкурс студентських наукових робіт з «Біотехнології»

11 квітня 2024 року відбулася підсумкова науково-практична конференція Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт з «Біотехнології». Цього року участь у конкурсі взяли 40 студентських наукових робіт із 16 закладів вищої освіти. За результатами першого туру конкурсу до фіналу вийшли 24 студенти з 15 закладів вищої освіти. Засідання секцій...

READ YOURSELF

Завершився Всеукраїнський конкурс студентських наукових робіт з «Біотехнології» 16 april 2024