Н У Х Т

Від стратегії персонального бренду до використання алгоритмів штучного інтелекту в мистецтві – наші міжнародники на конференції у Литві

08 december 2022

Від стратегії персонального бренду до використання алгоритмів штучного інтелекту в мистецтві – наші міжнародники на конференції у Литві

Завідувачка кафедри міжнародної економіки докторка економічних наук, профосорка Світлана Гуткевич та здобувачі освітньої програми «Міжнародна економіка» взяли участь у XVII міжнародній науковій конференції професора Владаса Гронскаса, що відбулася у онлайн-форматі на Каунаському факультеті Вільнюського університету (Литва) 2 грудня. 

Учасників конференції привітав керівник Інституту соціальних наук та прикладної інформатики Каунаського факультету Вільнюського університету, професор, доктор Гедрюс Ромейка, який зауважив, що протягом усього професійного життя професора Гронскаса надихали енергійні та амбітні студенти, деякі з яких згодом стали відомими вченими та академіками. Він закликав молодих вчених бути відкритими для нових ідей, розширювати свої знання та світогляд і продовжувати йти вперед, долаючи одну академічну сходинку за іншою.

Пленарну сесію відкрили менеджерка зі зв’язків з громадськістю та проєктів агентства SoHo Dragon LT Гедре Грімалаускене, яка виступила з доповіддю про стратегію персонального брендингу, та соціолог компанії Inforelea, фахівець зі зв’язків з громадськістю, викладач і художник Алессіо Алонне, який разом зі своєю колегою Еммою проаналізував наслідки штучного інтелекту в творчій індустрії та прояви нових медіа.

Понад сто учасників з Азербайджану, Камеруну, Єгипту, Грузії, Гани, Іспанії, Ірану, Ізраїлю, Йорданії, Латвії, Лівану, Литви, Нігерії, Пакистану, Таїланду, Туреччини, України та Узбекистану приєдналися до онлайн-конференції, щоб поділитися своїми ідеями та дослідженнями.

Спектр доповідей був надзвичайно широким – слухали про дослідження у сферах менеджменту креативних індустрій, лідерства, управління людськими ресурсами, аналізували можливості застосування інформаційних систем для задоволення потреб різних бізнесів, коворкінгів, креативних індустрій, інвалідів у бізнесі, обговорювали застосування штучного інтелекту в бізнес-процесах, стійкі бізнес-моделі, вплив корпоративної комунікації та іміджу на сталий розвиток бізнесу, напругу щодо сталого розвитку в індустрії швидкої моди та багато інших тем.

Доповіді молодих науковців будуть оцінені, а дві найкращі публікації, які відповідають вимогам якості, будуть опубліковані в спеціальному журналі ISI Web of Science TRANSFORMATIONS IN BUSINESS&ECONOMICS. 

Наші учасники дуже вдячні організаторам за цікавий і корисний науковий захід, а також за тепле ставлення й щиру підтримку України, яку вони продемонстрували включивши до символіки конференції український прапор.

Published on: 08-12-2022
Read also:
Лекція доцентки Жешувського університету (Польща) для здобувачів освіти кафедри технології хлібопекарських і кондитерських виробів

На кафедрі технології хлібопекарських і кондитерських виробів у онлайн-форматі відбулася гостьова лекція «Effect of extract from chokeberry on the properties of stored potato starch gels» доцентки Жешувського університету (Польща) Грети Адамчик  для здобувачів освітнього ступеня «Магістр», освітніх  програм «Технології хліба, кондитерських, макарон...

READ YOURSELF

Лекція доцентки Жешувського університету (Польща) для здобувачів освіти кафедри технології хлібопекарських і кондитерських виробів 20 october 2021

Чергова спортивна перемога першокурсника-біотехнолога

3-4 грудня 2022 року у Полтавській області відбувся відкритий особистий чемпіонат Лубенської територіальної громади зі спортивного орієнтування, присвячений Дню Збройних Сил України, участь у якому взяв здобувач освіти І курсу факультету біотехнології та екологічного контролю Максим Клименко. Організаторами змагань виступили сектор з питань фізичн...

READ YOURSELF

Чергова спортивна перемога першокурсника-біотехнолога 07 december 2022

Традиції благодійності маркетологів

Викладачі та студенти кафедри маркетингу Навчально-наукового інституту економіки і управління НУХТ вкотре продемонстрували свою згуртованість та вміння організовуватися в правильних напрямках. Протягом двох місяців за їх ініціативи тривала благодійна акція «Допомога дітям-інвалідам», завдяки якій вдалося зібрати багато солодощів, канцтоварів, новор...

READ YOURSELF

Традиції благодійності маркетологів 14 february 2019

Тепло Великоднього свята від спільноти кафедри готельно-ресторанної справи нашим Захисникам

Щороку кафедра готельно-ресторанної справи з особливим натхненням готується до святкування світлого свята Великодня. Підготовка розпочинається задовго до самого свята і включає в себе ціле дійство: пошук оригінальних і смачних рецептів великодньої випічки, ретельний підбір інгредієнтів і, звичайно, захопливий та копіткий процес виготовлення святков...

READ YOURSELF

Тепло Великоднього свята від спільноти кафедри готельно-ресторанної справи нашим Захисникам 23 april 2025