Н У Х Т

Вчена рада університету стартувала у новий навчальний рік

05 september 2024

Вчена рада університету стартувала у новий навчальний рік

5 вересня у залі засідань відбулося перше в новому навчальному році засідання вченої ради університету.

Привітавши членів ради з початком роботи, ректор Олександр Шевченко вручив атестат про присвоєння вченого звання доцента доцентці кафедри економіки праці та менеджменту Марії Турчиній. Також вчена рада традиційно привітала колег, що відсвяткували дні народження між засіданнями.

Далі очільник університету зосередив увагу присутніх на пріоритетному нині для всіх питанні безпеки усіх учасників освітнього процесу. Він нагадав, що уміння правильно оцінити ситуацію та обрати порядок дій є важливим для працівників освіти, адже це може врятувати як здобувачів освіти, так і самих працівників. Ректор наголосив, що керівники несуть персональну відповідальність за життя та безпеку учасників освітнього процесу і що першочерговим завданням є утримання наших укриттів у повній готовності до використання за призначенням та у разі оголошення сигналу «Повітряна тривога» забезпечення розміщення в них усіх без виключення здобувачів освіти, викладачів, співробітників відповідно до розроблених нашим штабом цивільної оборони та техногенної безпеки алгоритмів. Олександр Шевченко закликав членів ради не нехтувати особистою безпекою, постійно вести роз’яснювальну роботу зі здобувачами освіти й своїми підлеглими та контролювати виконання ними всіх інструкцій щодо порядку дій у випадку виникнення небезпечних ситуацій. Господарським службам університету ректор нагадав про необхідність забезпечення та постійного контролю вільного доступу до укриттів, а також укомплектування їх необхідними засобами гігієни та першої допомоги.

У ході розгляду питань порядку денного заслухали доповіді першого проректора Володимира Ярового про підготовку до акредитації освітніх програм у 2024-2025 навчальному році та реалізацію Комплексного плану заходів з організації вступної кампанії 2025 року.

Доповідач коротко підсумував успішні акредитації освітньо-професійних і освітньо-наукових програм, що відбулися в останні роки і завдяки яким наш університет входить до ТОП закладів вищої освіти за кількістю акредитацій. Разом із тим він звернув увагу на недоліки, на які вказували експертні групи, та необхідність врахування їх рекомендацій. Перший проректор нагадав, що Законом України «Про вищу освіту» передбачено запровадження постакредитаційного моніторингу – оцінювання органом, що ухвалив рішення про акредитацію, виконання наданих за результатами акредитації рекомендацій та/або відповідності критеріям акредитації. Тож, усім проєктним групам освітніх програм необхідно готуватися до акредитацій з урахуванням і цього.

Володимир Яровий зазначив, що до плану акредитації на 2024-2025 н.р. включені бакалаврські освітньо-професійні програми «Економіка та правове забезпечення бізнесу» і «Комп'ютерні технології дизайну та виготовлення упаковки» та магістерські – «Промислова та фармацевтична біотехнологія», «Екологія, екоменеджмент та екоаудит» і «Туризм і рекреація». Напередодні засідання вченої ради, гаранти цих освітніх програм завершили їх внутрішнє самооцінювання відповідно до Критеріїв оцінювання якості освітніх програм і подали проєкт відомостей про самооцінювання відповідальним особам за проведення акредитації відповідного факультету/інституту для проведення експертизи, після якої вони до 12 вересня мають подати їх до відділу акредитації та Центру моніторингу якості та координації освітньої діяльності університету. Завершуючи доповідь, перший проректор побажав гарантам і проєктним групам успішних акредитацій.

Аналізуючи реалізацію Комплексного плану заходів з організації вступної кампанії 2025 року, доповідач звернув увагу присутніх, що рішенням вченої ради від 27 червня було ухвалено директорам інститутів, деканам факультетів, завідувачам кафедр, відповідальній секретарці Приймальної комісії, керівникам структурних підрозділів, раді студентського самоврядування забезпечити виконання, за належністю, ухвалених заходів Комплексного плану та щомісячне інформування про їх реалізацію, а також щоквартально розглядати на вченій раді звіти директорів інститутів та деканів факультетів про виконання Комплексного плану.

Також перший проректор нагадав, що директори інститутів, декани факультетів, завідувачі кафедр відповідно до укладених договорів про співпрацю із загальноосвітніми навчальними закладами повинні до 15 вересня подати відповідальній секретарці Приймальної комісії план заходів на 2024-2025 навчальний рік. До 15 вересня план проведення організаційних заходів зі здобувачами освіти для участі у них представників університету мають надати і директори фахових коледжів НУХТ.

Доповідач наголосив, що Комплексний план заходів з організації вступної кампанії 2025 року має стратегічне значення й до його виконання мають долучатися всі без винятку викладачі й працівники університету аби сформувати потужний контингент вмотивованих вступників. При чому ця робота має носити системний й активний характер.

У поточних питаннях розглянули нову форму плану роботи кафедри, презентовану першим проректором, та кандидатуру Олександри Куник до вступу в докторантуру, яку представив проректор з наукової роботи Сергій Токарчук. Нова форма плану роботи кафедри знайшла підтримку присутніх, і, заслухавши ґрунтовну характеристику наукової діяльності Олександри Куник, вчена рада ухвалила рішення щодо її рекомендації до вступу в докторантуру та призначення її науковим консультантом професора Василя Пасічного.

До обговорення питань порядку денного активно долучилися ректор Олександр Шевченко, деканка факультету біотехнології та екологічного контролю Наталія Грегірчак, завідувач кафедри машин і апаратів харчових та фармацевтичних виробництв Олександр Гавва, завідувач кафедри технології м’яса і м’ясних продуктів Василь Пасічний, деканка факультету готельно-ресторанного та туристичного бізнесу імені проф. В.Ф. Доценка Віта Цирульнікова, відповідальна секретарка Приймальної комісії університету Юлія Запорожець.

Завершуючи засідання, голова ради, ректор Олександр Шевченко подякував колегам за активну роботу й побажав наснаги, сил і терпіння у новому навчальному році. Разом і далі тримаємо освітній і науковий фронт!

Published on: 05-09-2024
Read also:
Ми – завжди відкриті: SPRING OPEN DAY НУХТ

Все менше часу залишається до початку вступної кампанії-2024, все ближче той момент, коли цьогорічні вступники повинні будуть остаточно визначитися зі своєю майбутньою спеціальністю і закладом вищої освіти, де її здобувати. Щоб зорієнтуватися у вирі нинішніх освітніх пропозицій варто особисто відвідати заклад освіти й на власні очі побачити його мо...

READ YOURSELF

Ми – завжди відкриті: SPRING OPEN DAY НУХТ 16 march 2024

Уперше в історії кафедри фізики відбувся науково-практичний семінар «Удосконалення фізичних методів контролю якості продуктів харчування»

26 листопада 2019 року вперше в історії кафедри фізики НУХТ відбувся довгоочікуваний науково-практичний семінар із міжнародною участю «Удосконалення фізичних методів контролю якості продуктів харчування», присвячений 135-річчю заснування нашого університету. На захід були запрошені фахівці фірми «Bruker BioSpin GmbH» (Німеччина) з відділу АПК: док...

READ YOURSELF

Уперше в історії кафедри фізики відбувся науково-практичний семінар «Удосконалення фізичних методів контролю якості продуктів харчування» 29 november 2019

Новий науковий сезон Навчально-наукового інженерно-технічного інституту ім. акад. І.С.Гулого – відритий!

Новий науковий сезон Навчально-наукового інженерно-технічного інституту ім. акад. І.С.Гулого традиційно розпочався Міжнародною науково-практичною конференцією «Ресурсо- та енергоощадні технології виробництва і пакування харчової продукції – основні засади її конкурентноздатності». Цього року конференція проходила вже ввосьме. Організатори конфере...

READ YOURSELF

Новий науковий сезон Навчально-наукового інженерно-технічного інституту ім. акад. І.С.Гулого – відритий! 13 september 2019

Використання інформаційних систем у роботі обговорили з фахівцем наші майбутні фахівці сфери туризму

Війна, яка наразі триває на нашій землі і суттєво змінила наше життя, врешті-решт закінчиться, і настане той щасливий час, коли наші студенти та викладачі повернуться до університету. А поки що, на жаль, уже довгий час їх зустрічі відбуваються лише на платформі Zoom. Але з іншого боку, здобувачам освіти й викладачам кафедри туристичного та готельно...

READ YOURSELF

Використання інформаційних систем у роботі обговорили з фахівцем наші майбутні фахівці сфери туризму 07 april 2022