Команда університету завершила вивчення змісту Сесій 6-9 Модуля 1 Програми професійного розвитку академічних менеджерів, присвяченого ролі університету у контексті суспільних трансформацій.
Сесія 6 «Суспільне служіння університету» зосереджувалася на третій місії університету – служінні суспільству. Учасники досліджували концепцію «університету, що служить», моделі суспільної взаємодії, соціальні інновації, а також сучасні європейські інструменти оцінювання третьої місії. Команда НУХТ проаналізувала потенційні наслідки втрати університету для громади та визначила власну унікальну цінність як інституції, що впливає на розвиток суспільства через освіту, науку та соціальну активність.
У центрі уваги Сесії 7 «Взаємодія та комунікація з громадою» були форми та принципи ефективної взаємодії університету з громадськістю, стратегічні комунікації, визначення цільових аудиторій і створення комунікаційних аватарів. Учасники аналізували канали зв’язку з громадою, навички розроблення ефективних повідомлень і практики залучення стейкголдерів. Сесія дозволила посилити компетентності команди в частині соціального партнерства, підвищення впізнаваності університету та формування позитивного образу НУХТ як відкритої й залученої інституції.
Під час Сесії 8 «Кращі практики. Зарубіжний досвід/Кейс – Велика Британія» наша команда ознайомилася з практиками Cardiff University (Велика Британія) щодо реалізації суспільної місії університету: залучення студентів до проєктів для громади у рамках навчальних програм, створення платформи Community Gateway для взаємодії з жителями міста, популяризації дисциплін серед школярів через менторські ініціативи.
Сесія 9 стосувалася завершального етапу Модуля 1 та виконання практичного завдання, зосередженого на розробленні профілю університету як відображенні його ідентичності, унікальності та стратегічної місії в умовах суспільних трансформацій. Учасники аналізували логіку структурного самопозиціонування закладу вищої освіти, на основі місії, цінностей, освітніх і наукових пропозицій, а також ролі університету для різних груп стейкхолдерів. Завершення сесії стало підґрунтям для усвідомленого формулювання стратегічного профілю НУХТ і посилення внутрішньої самоідентифікації команди.
Від НУХТ участь брали директорка Центру моніторингу якості та координації освітньої діяльності університету, доцентка кафедри технології жирів, хімічних технологій харчових добавок та косметичних засобів Олена Подобій (лідерка команди), проректор з соціально-побутових питань Микола Копера, проректор з наукової роботи, доцент кафедри мехатроніки та пакувальної техніки Сергій Токарчук, в.о. завідувача кафедри процесів та апаратів харчових виробництв, відповідальна секретарка Приймальної комісії, доцентка Юлія Запорожець, завідувач кафедри біотехнології і мікробіології, професор Віктор Стабніков, в.о. завідувача кафедри економіки і права, доцентка Юлія Левченко, заступник завідувача кафедри технології ресторанної і аюрведичної продукції, професор Олег Кузьмін.
Нагадаємо, що Програма професійного розвитку академічних менеджерів – це унікальна ініціатива Міністерства освіти і науки України, яка реалізується Британською Радою в рамках спільного проєкту МОН та Світового банку «Удосконалення вищої освіти в Україні заради результатів».
Отриманий досвід став джерелом натхнення для розроблення нових підходів до співпраці з громадою, інтеграції навчання з реальними соціальними викликами та розвитку партнерських ініціатив на локальному рівні.