Н У Х Т

Стартуємо: новий навчальний рік розпочався з конференції трудового колективу університету

31 august 2020

Стартуємо: новий навчальний рік розпочався з конференції трудового колективу університету

31 серпня у актовій залу університету з дотриманням усіх протиепідемічних заходів відбулася конференція трудового колективу університету. Конференцію зібрали замість традиційних зборів трудового колективу, що завжди відбувалися  в останні дні серпня, через карантинні обмеження, що не дозволяють зібрання, де не можна забезпечити площу 5 кв. м на одну особу.

З вітальним словом до делегатів Конференції звернувся в.о. ректора університету, перший проректор Володимир Яровий. Він тепло привітав присутніх зі святами, що нещодавно відзначила Україна – Днем Державного прапора і Днем Незалежності, а також із початком нового навчального року. Також в.о. ректора поіменно згадав усіх викладачів і співробітників, що пішли з життя впродовж минулого навчального року, і серед них ректора університету, професора Анатолія Українця. Делегати хвилиною мовчання вшанували світлу пам'ять колег.

Далі слово взяв голова лічильної комісії Конференції, доцент Андрій Форсюк, який повідомив, що зареєструвалися 103 делегати із 122, необхідний кворум є, і можна починати Конференцію.

Конференція розпочалася з приємного моменту – вручення грамоти Верховної Ради України за заслуги перед українським народом деканові факультету автоматизації і комп’ютерних систем, доцентові Андрію Форсюку. Після чого делегати ухвалили порядок денний і регламент своєї роботи.

Підсумки роботи колективу університету за 2019-2020 навчальний рік підвели та визначили завдання на 2020-2021 навчальний рік і перспективи проректори по напрямках.

Перший проректор Володимир Яровий ґрунтовно проаналізував вступну кампанію, навів дані про місце університету у цьогорічних рейтингах (ТОП-200, консолідованому, за популярністю серед вступників тощо), розповів про реалізацію системи внутрішнього забезпечення якості освіти, акцентував увагу на дотриманні академічної доброчесності, зупинився на стані забезпечення навчального процесу навчальною літературою авторства наших викладачів, анонсував освітні програми, за якими найближчим часом університет має пройти акредитацію.

Доповідь продовжила проректор з науково-педагогічної та виховної роботи Лариса Арсеньєва. Вона розпочала із закінчення минулого навчального року – дистанційного підсумкового контролю і дипломного проєктування здобувачів. Далі розповіла про початок нового навчального року. Зокрема, довела до відома делегатів, що університет здатен розпочати навчальний рік очно, з дотриманням усіх санітарних норм і вимог, а також рекомендацій головного санітарного лікаря. Здобувачів розділили на зміни, розклад склали таким чином, щоб мінімізувати пересування здобувачів навчальними корпусами, запланували для всіх здобувачів один вільний день на два тижні, коли їм не потрібно буде приїздити до університету. Якщо ж Київ потрапить до помаранчевої або червоної зони, університет готовий перейти і на дистанційне навчання. Далі у доповіді проректора йшлося про інновації в педагогіці, зокрема, по виклики, що стоять перед колективом у навчанні покоління Z. Також доповідач навела рейтинги викладачів – 20 кращих професорів, 20 кращих доцентів, 20 кращих старших викладачів, 20 кращих асистентів і 5 кращих викладачів і розповіла про виявлені недоопрацювання. Завершуючи свій виступ, проректор Арсеньєва зауважила, що вступна кампанія ще триває, тому є ймовірність, що штат і навантаження, заплановані у червні-липні, будуть переглядатися. Вона побажала присутнім вдалого навчального року, наснаги, терпіння і мудрості.

Про наукову і міжнародну діяльність університету детально доповів проректор з наукової роботи Олександр Шевченко. Він повідомив, що у минулому навчальному році були підписані ще 10 міжнародних договорів, два наукових проєкти університету перемогли у конкурсі програми Еразмус+, укладені договори про академічну мобільність за рахунок коштів ЄС ще з трьома зарубіжними вишами, ведеться робота зі входження НУХТ до світових рейтингів, зокрема Webometrics ranking of world's universities уже рейтингує наш університет. Крім того, доповідач висвітлив здобутки у царині наукової діяльності – НУХТ впевнено продовжує утримувати лідерство з винахідницької діяльності, обсяг фінансування наукових досліджень за рахунок коштів державного бюджету зростає, зросла кількість захищених дисертацій (у минулому навчальному році захистилися 33 кандидати наук і 7 докторів), зростає публікаційна активність як викладачів, так і здобувачів, зросла кількість випущених викладачами монографій (109) і підручників, навчальних посібників (37), і що особливо приємно – випущених англійською мовою за кордоном. Також проректор з наукової роботи нагадав, що розпочався конкурс науково-дослідних робіт молодих вчених і незабаром стартує конкурс науково-дослідних робіт старшої вікової категорії науковців і закликав наукові колективи активніше брати в них участь. Закінчив свій виступ проректор Олександр Шевченко вітанням із початком нового навчального року і щирими побажаннями творчої наснаги, успіхів і зваженості.

Проректор з господарської діяльності та розвитку Олександр Бессараб детально розповів про матеріально-технічну базу університету, виконані капітальні і поточні ремонти, встановлення нових систем пожежної сигналізації, закупівлю оргтехніки, лабораторного обладнання і приладів, меблів для гуртожитків, товарів для забезпечення навчального процесу і господарських потреб. Доповідач довів до відома делегатів, що з першого вересня на 5,8% збільшуються посадові оклади у зв’язку зі збільшенням у країні мінімальної заробітної плати. Також він надав інформацію щодо надходжень і видатків загального і спеціального фондів. Окремо проректор зупинився на організації роботи колективу в умовах карантину. Дякуючи за увагу, Олександр Бессараб також привітав делегатів із новим навчальним роком і побажав міцного здоров’я, злагоди, усіляких гараздів, і висловив впевненість, що наш колектив подолає усі тимчасові труднощі й виклики сьогодення.

Завершив спільну доповідь проректор з соціально-побутових питань Микола Копера. У його блоці йшлося про роботу студентського містечка, корпусу фізичного виховання і комплексу громадського харчування університету (студентських їдалень, кафетеріїв і буфетів). Доповідач розповів про капітальні і поточні ремонті роботи, виконані у гуртожитках, підготовку помешкань для поселення першокурсників. Присутні дізналися що на сьогоднішній день уже поселені понад 1000 здобувачів старших курсів, заселення першокурсників планується розпочати з 10 вересня. В усіх гуртожитках неухильно виконуються всі рекомендації головного санітарного лікаря, дотримуються санітарні та протиепідемічні норми – здійснюється температурний скринінг, заборонений вхід до гуртожитків стороннім особам, здобувачі і співробітники допускаються тільки у захисних масках, при входах облаштовані місця для санітарного оброблення рук, виділені приміщення для ізоляції на випадок, якщо хтось занедужає. Так само із дотриманням усіх вимог працює корпус фізичного виховання, заняття у якому для наших здобувачів, викладачів і співробітників залишаються безкоштовними. Із завтрашнього дня розпочнуть роботу їдальні університету. Микола Копера також привітав колег із новим навчальним роком.

Наступним питанням порядку денного було внесення змін до Статуту університету, про які доповів в.о. ректора Володимир Яровий. Зміни стосуються змін назв коледжів, що входять до комплексу університету (відповідно до ст.31 Закону «Про фахову передвищу освіту» і відповідного наказу МОН), обрання деканів і директорів навчально-наукових інститутів (лист МОН від 29 липня 2020 р.) та обрання директорів фахових коледжів. Делегати відкритим голосуванням одностайно підтримали пропоновані зміни.

У поточних питаннях таємним голосуванням були обрані до складу вченої ради університету завідувач кафедри технології м’яса і м’ясних продуктів Василь Пасічний і завідувач кафедри маркетингу Ольга Пєтухова. А також делегати дізналися про хід підготовки до проведення виборів ректора університету. Зокрема, у зв’язку з відміною стану надзвичайної ситуації, Міністерство освіти і науки України призначило нову дату виборів на 11 листопада 2020 року.

Підсумовуючи роботу Конференції, в.о. ректора, перший проректор Володимир Яровий подякував делегатам за активність й побажав усьому нашому колективові здоров’я, витримки та єдності, терпіння й наснаги у виконанні головної місії – підготовки висококваліфікованих фахівців. І оскільки порядок денний був вичерпаний, він оголосив Конференцію закритою. 

Published on: 31-08-2020
Read also:
Як вдало реалізуватися в сучасному світі дізналися студенти-фінансисти

20 березня 2019 року на запрошення доцента кафедри фінансів Олени Гнатенко відбулася змістовна і результативна зустріч з Ігорем Горденчуком – магістром інноваційно-інвестиційної діяльності, засновником бренду «33 ореха.com.ua», співзасновником онлайн-школи творчої професії майбутнього «ArtScriber», комерційним директором «ЛеОрганік» (видобуток и пр...

READ YOURSELF

Як вдало реалізуватися в сучасному світі дізналися студенти-фінансисти 21 march 2019

Навчально-науковий інститут харчових технологій розширює напрями науково-дослідної роботи у тісній співпраці зі стейкхолдерами

Днями в Навчально-науковому інституті харчових технологій відбулася робоча зустріч із представниками ТОВ «Агрофірма «Поле», в якій взяли участь директорка інституту Оксана Кочубей-Литвиненко, завідувач кафедри технології хлібопекарських та кондитерських виробів Володимир Ковбаса, в.о. завідувача кафедри технології зберігання та переробки зерна Тетя...

READ YOURSELF

Навчально-науковий інститут харчових технологій розширює напрями науково-дослідної роботи у тісній співпраці зі стейкхолдерами 20 march 2023

Добра традиція організації круглого столу для обговорення освітнього процесу із роботодавцями

У Навчально-науковому інституті харчових технологій вже стало доброю традицією на початку лютого у форматі круглого столу зустрічатися зі стейкхолдерами і обговорювати стан та перспективи розвитку освітніх програм спеціальності 181 «Харчові технології». До роботи тематичного круглого столу долучилося понад 40 учасників, серед яких директорка інсти...

READ YOURSELF

Добра традиція організації круглого столу для обговорення освітнього процесу із роботодавцями 09 february 2022