Н У Х Т

Підручник авторського колективу факультету готельно-ресторанного та туристичного бізнесу імені проф. В.Ф. Доценка презентовано у рамках проєкту «Книга від вченого»

17 february 2023

Підручник авторського колективу факультету готельно-ресторанного та туристичного бізнесу імені проф. В.Ф. Доценка презентовано у рамках проєкту «Книга від вченого»

Колектив авторів факультету готельно-ресторанного та туристичного бізнесу імені проф. В.Ф. Доценка гордий презентувати підручник «Кулінарна ЕТНОЛОГІЯ» у рамках проєкту «Книга від вченого».

Метою проєкту є підтримка талановитих вчених, сприяння їхній самореалізації та стимулювання подальшої творчої наукової діяльності шляхом популяризації професійних здобутків у суспільстві.

Автори дуже натхненно і відповідально працювали над рукописом з 2015 по 2019 роки. Видання на 756 друкованих сторінках не тільки ґрунтовне теоретично, а й кольорово проілюстроване понад 500 світлинами страв кухонь народів світу, значна кількість яких авторські.

У кожному розділі підручника представлено детальну характеристику національних кухонь країн світу, зокрема традиції та особливості кулінарного оброблення сировини; асортимент і технологію традиційних страв, особливості їх подавання; гастрономічні звички і традиції, особливості харчування народів світу.

Підручник рекомендований для здобувачів вищої освіти, фахівців з готельно-ресторанного бізнесу, а також гастро-ентузіастів і поціновувачів кулінарного мистецтва.

Підготовку рукопису до друку здійснювали доцентки кафедри готельно-ресторанної справи Віта Цирульнікова і Ольга Пушка.

В успішне завершення багаторічної праці вірив мудрий керівник, який мотивував і надихав до роботи над книгою, Віктор Доценко.

Колектив факультету готельно-ресторанного та туристичного бізнесу імені проф. В.Ф. Доценка вдячний організаторам проєкту, Офісу підтримки вченого, адже це сприяє промоції наукової діяльності, творчому науковому пошуку, підвищенню професійного статусу і просуванню бренду факультету у вітчизняному освітньому середовищі.

Тримаємо освітній фронт! Освіченість – також наша зброя!

Published on: 17-02-2023
Read also:
Тренди Lean-виробництва та пакування харчових продуктів – горизонти майбутнього

Гості ХІV Міжнародної науково-практичної конференції «Тренди Lean-виробництва та пакування харчових продуктів» високо оцінили її рівень, актуальність та інноваційність доповідей. Конференція охопила фахівців різних галузей – виробничників, академічну спільноту, керівників і провідних інженерів підприємств харчової, біотехнологічної, фармацевтичної...

READ YOURSELF

Тренди Lean-виробництва та пакування харчових продуктів – горизонти майбутнього 26 september 2025

Вражаюче плідно працюють на карантині учасники наукового гуртка «Biotech»

Карантин – не час засмучуватися і байдикувати. Це унікальна можливість нарешті знайти час на давно забуті хобі, переглянути улюблений серіал чи фільм ще раз або, взагалі, почати вивчати щось нове, будь це іноземна мова чи гра на піаніно. Окрім цього перспектива «закрити усі хвости» здається все більш заманливою, і більшість студентів це успішно роб...

READ YOURSELF

Вражаюче плідно працюють на карантині учасники наукового гуртка «Biotech» 24 april 2020

Відомі українські ресторатори Борисови знову в гостях на факультеті готельно-ресторанного та туристичного бізнесу

Навчальний рік факультету готельно-ресторанного та туристичного бізнесу закінчується феєричним лекторієм від родини відомих і неймовірних українських рестораторів – Дмитра та Олени Борисових. Ранкова зустріч 31 травня в онлайн-форматі була яскраво емоційною та інформаційно насиченою. Понад 240 здобувачів вищої освіти у різних курточках нашої країн...

READ YOURSELF

Відомі українські ресторатори Борисови знову в гостях на факультеті готельно-ресторанного та туристичного бізнесу 02 june 2021

Зв’язок дизайну і маркетингу у просуванні бренду досліджували наші студентки

Нещодавно лекторій «Освітня асамблея» привідкрив двері у світ SM-дизайну: відбулася лекція, спікером якої була Олена Годіна – Social Media Designer в Grammarly, фіналістка міжнародних конкурсів плакатної графіки, автор ілюстрацій кишенькових карт метро. Довгоочікувана лекція зібрала багато слухачів, серед яких були студентки 3-го курсу спеціальност...

READ YOURSELF

Зв’язок дизайну і маркетингу у просуванні бренду досліджували наші студентки 30 may 2019