Кафедра маркетингу продовжує удосконалювати індивідуальну вільну траєкторію освіти своїх здобувачів. Група забезпечення освітньо-професійної програми «Маркетинг» розробила для майбутніх підкорювачів ринку перелік вибіркових дисциплін, які враховують досвід провідних європейських вишів, надають міцні hard skills і розвивають soft skills. Незабаром здобувачі мають зробити свій вибір.
Для кращого ознайомлення із вибірковими предметами була організована зустріч здобувачів спеціальності 075 «Маркетинг» усіх курсів денної та заочної форм здобуття освіти із викладачами, що забезпечують викладання вибіркових дисциплін їх освітньої програми. Майбутні маркетологи отримали змогу переглянути презентації курсів, ближче познайомитись із їх авторами та взяти участь у QA-сесії. Із уст лекторів і лекторок вибіркових компонентів студенти дізнались структуру курсів, ключові цікавинки і, найголовніше, практичну значимість пропонованих знань для їх майбутньої професійної діяльності.
Попереду у юних маркетологів і маркетологинь непросте завдання – обрати найцікавіше із найцікавішого, але у будь-якому випадку обраний перелік дисциплін до індивідуальних навчальних планів надасть їм можливість здобути корисні знання та розвинути професійні і творчі здібності.