25 лютого 2025 року здобувачі 3-4 курсу освітньо-професійної програми «Менеджмент персоналу» освітнього ступеня «бакалавр» взяли участь у онлайн-тренінгу «Як працює ринок кар’єрного консультування в Україні та хто може стати кар’єрним радником?» від кар’єрної та HR-консультантки, сертифікованої профорієнтаторки, HR Treadwatcher, бізнес-тренерки, PhD з менеджменту Злати Тянунової.
Спікерка поділилася цікавими insights щодо функціонування системи кар'єрного консультування в ЄС, а також про його активний розвиток в Україні. Кар’єрне консультування в нашій країні ще формується, але вже демонструє позитивну динаміку, адаптуючись до викликів часу. Попит на професійні поради щодо працевлаштування, зміни професії та адаптації до нових умов ринку праці постійно зростає. Так, у 2023 році було створено Асоціацію кар'єрних консультантів України (АККУ), яка об’єднує фахівців цієї сфери.
Сьогодні багато HR-спеціалістів, рекрутерів і коучів розширюють свої послуги, надаючи кар'єрні консультації різним категоріям клієнтів: студентам і випускникам, фахівцям, які хочуть змінити професію, людям, які шукають нову роботу, топ-менеджерам і підприємцям, ветеранам.
Майбутнім менеджерам персоналу особливо важливо було зрозуміти роль кар'єрного радника – фахівця, який допомагає людям визначити професійний шлях, знайти роботу або розвиватися у своїй сфері. Так, кар'єрний радник аналізує навички клієнта, його досвід і амбіції, надає рекомендації щодо складання резюме, підготовки до співбесід, підвищення конкурентоспроможності на ринку праці.
Актуальні найважливіші компетенції, які повинен мати кар’єрний радник, – емпатія, активне слухання, вирішення конфлікту, антикризовий менеджмент, профорієнтація, академічне консультування, цифрові технології тощо.
Здобувачі висловлюють щиру вдячність Златі Тягуновій за змістовний і надихаючий тренінг, який розширив їхні знання у сфері кар’єрного консультування. Адже цей напрям входить до обов’язків HR-менеджерів, відкриває нові можливості для їхнього професійного розвитку та кар’єрного зростання!