Н У Х Т

Love is… Marketing: реальний челлендж від наших маркетологів

31 october 2024

Love is… Marketing: реальний челлендж від наших маркетологів

Одна любов, одна дружна родина і справжній феєрверк натхнення та емоцій на неймовірному івенті до Дня Маркетолога «Love is … Marketing». 25 жовтня 2024 року бакалаври і магістри спеціальності 075 «Маркетинг» та викладачі зібралися у студентському клубі НУХТ для надцікавого челленджу до професійного свята маркетологів.

Серед гостей івенту були представники керівництва університету та Навчально-наукового інституту економіки і управління, стейкхолдери освітньо-професійної програми «Маркетинг» і маркетологи відомих брендів.

Студенти-учасники івенту запалювали серця присутніх у кожному з семи раундів. «MarkWizards», «Круті перці», «Forever young», «Ocean’s Seven», «NAVI», «JokerPlay» та «Пульс маркетингу» – всі команди були на висоті, розплутуючи складні ситуації з майстерністю справжніх професіоналів.

Неймовірно гарячий драйв відчувався і при вирішенні майбутніми маркетологами реальних кейсів від компанії PepsiCo Україна та бренду Red Вull, а подарунки представників брендів, які завітали до НУХТ, реально зарядили студентів на перемогу. Ще юні здобувачі отримали змогу вкотре прокачати hard skills з іноземної мови: за сприяння кафедри ділової іноземної мови та міжнародної комунікації частина запитань квесту звучала англійською.

Переможців челленджу визначило журі, членами якого були стейкхолдери та випускники кафедри маркетингу, нині маркетологи зі значним досвідом роботи. Команди, що зайняли І, ІІ і ІІІ місця отримали сертифікати та круті мерчі від кафедри маркетингу, і всі учасники поласували фірмовими смаколиками кафедри.

Запальна атмосфера, чарівні музичні паузи, реальні кейси та справжнє свято – невід’ємні інгредієнти секретного маркетинг-міксу студентського життя майбутніх маркетологів у НУХТ. А найголовніше, дружний теплий ареал, що об’єднував гостей і учасників івенту в одну дружну родину.

Published on: 31-10-2024
Read also:
«Goodvalley» запрошує на практику студентів НУХТ

Колектив випускової кафедри технології м’яса і м’ясних продуктів активно розширює базу підприємств-партнерів, невпинно залучаючи до співпраці провідні компанії не лише України, але й близького та дальнього зарубіжжя. У січні 2020 року фахівці кафедри, професор Василь Пасічний і доцент Олег Галенко побували у польському відділенні групи компаній «Go...

READ YOURSELF

«Goodvalley» запрошує на практику студентів НУХТ 17 february 2020

Екологічні Студії Жана Моне збирають екоактивістів

19-21 листопада 2024 року на кафедрі екології та екоменеджменту відбулися Екологічні Студії Жана Моне для старшокласників і студентів фахових коледжів, які цікавляться природничими науками, захистом довкілля та європейським майбутнім України. Захід проводився в рамках ініціативи нашого університету «Університет – Школі», за підтримки проєктів прог...

READ YOURSELF

Екологічні Студії Жана Моне збирають екоактивістів 25 november 2024

Випускниця НУХТ – комерційний директор «Kalush Orchestra»

Днями завершився 66-й пісенний конкурс «Євробачення-2022», тріумфальну перемогу у якому здобув український гурт «Kalush Orchestra». Щирий і душевний трек «Стефанія», у якому присутній український етнокод, полонив світ. До цієї грандіозної перемоги долучилася випускниця нашого університету Олександра Білобров, яка є комерційним директором гурту. Са...

READ YOURSELF

Випускниця НУХТ – комерційний директор «Kalush Orchestra» 20 may 2022

Перший пріоритет – здорове харчування від дитинства до довголіття

23-24 жовтня 2025 року в нашому університеті уже вп’яте відбулася Міжнародна науково-практична конференція «Здорове харчування від дитинства до довголіття: комплексний підхід, стан та перспективи». Жодні виклики сьогодення не стають на заваді науковцям-харчовикам, медикам, виробникам харчової продукції, громадським діячам, іноземним колегам і парт...

READ YOURSELF

Перший пріоритет – здорове харчування від дитинства до довголіття 27 october 2025