Н У Х Т

Love is… Marketing: реальний челлендж від наших маркетологів

31 october 2024

Love is… Marketing: реальний челлендж від наших маркетологів

Одна любов, одна дружна родина і справжній феєрверк натхнення та емоцій на неймовірному івенті до Дня Маркетолога «Love is … Marketing». 25 жовтня 2024 року бакалаври і магістри спеціальності 075 «Маркетинг» та викладачі зібралися у студентському клубі НУХТ для надцікавого челленджу до професійного свята маркетологів.

Серед гостей івенту були представники керівництва університету та Навчально-наукового інституту економіки і управління, стейкхолдери освітньо-професійної програми «Маркетинг» і маркетологи відомих брендів.

Студенти-учасники івенту запалювали серця присутніх у кожному з семи раундів. «MarkWizards», «Круті перці», «Forever young», «Ocean’s Seven», «NAVI», «JokerPlay» та «Пульс маркетингу» – всі команди були на висоті, розплутуючи складні ситуації з майстерністю справжніх професіоналів.

Неймовірно гарячий драйв відчувався і при вирішенні майбутніми маркетологами реальних кейсів від компанії PepsiCo Україна та бренду Red Вull, а подарунки представників брендів, які завітали до НУХТ, реально зарядили студентів на перемогу. Ще юні здобувачі отримали змогу вкотре прокачати hard skills з іноземної мови: за сприяння кафедри ділової іноземної мови та міжнародної комунікації частина запитань квесту звучала англійською.

Переможців челленджу визначило журі, членами якого були стейкхолдери та випускники кафедри маркетингу, нині маркетологи зі значним досвідом роботи. Команди, що зайняли І, ІІ і ІІІ місця отримали сертифікати та круті мерчі від кафедри маркетингу, і всі учасники поласували фірмовими смаколиками кафедри.

Запальна атмосфера, чарівні музичні паузи, реальні кейси та справжнє свято – невід’ємні інгредієнти секретного маркетинг-міксу студентського життя майбутніх маркетологів у НУХТ. А найголовніше, дружний теплий ареал, що об’єднував гостей і учасників івенту в одну дружну родину.

Published on: 31-10-2024
Read also:
Тонкощі майбутньої професії для другокурсників кафедри технології молока і молочних продуктів

Загальновідомо, що практична підготовка майбутніх фахівців має велике значення для їх професійного зростання, набуття практичних навичок і розширення кола знань. Тому питанням організації якісного проходження всіх видів практик у нашому університеті приділяється велика увага. Із кращими вітчизняними підприємствами харчової галузі знайомлять своїх ...

READ YOURSELF

Тонкощі майбутньої професії для другокурсників кафедри технології молока і молочних продуктів 31 january 2019

Інновації та тренди сфери HoReCa обговорили на Всеукраїнській науково-практичній конференції нашого університету

23 листопада 2021 року відбулася масштабна наукова подія – Ювілейна X Всеукраїнська науково-практична конференція «Інноваційні технології в готельно-ресторанному бізнесі», організатором якої є факультет готельно-ресторанного та туристичного бізнесу нашого університету. З вітальним словом до учасників конференції від імені ректора університету Олек...

READ YOURSELF

Інновації та тренди сфери HoReCa обговорили на Всеукраїнській науково-практичній конференції нашого університету 26 november 2021

Розширюємо співпрацю з інститутами НАН України та галузевими академіями наук

У вересні 2022 року за ініціативи ректора університету Олександра Шевченка та науковців Національної академії аграрних наук України, академіка Володимира Хареби, професорки Олени Хареби був підписаний Меморандум про співробітництво у галузі науки і освіти. Меморандум про співробітництво укладено між Інститутом овочівництва і баштанництва НААН в ос...

READ YOURSELF

Розширюємо співпрацю з інститутами НАН України та галузевими академіями наук 26 september 2022