На кафедрі маркетингу відбувся Фестиваль української кухні – яскравий і натхненний захід, що вже став традиційною формою практичного навчання студентів. Подія проходила в рамках вивчення дисциплін «Івент-маркетинг» (лекторка – професорка Лариса Капінус) та «Інсайти маркетингових активностей» (керівниця навчальної дисципліни – старша викладачка Ірина Ніколаєнко), що є складовими ОК освітньо-професійної програми «Маркетинг».
Особливістю фестивалю цього року стала розширена колаборація з кафедрою технології ресторанної і аюрведичної продукції, у рамках вивчення дисциплін «Основи нутриціології», «Ресторанна справа», «Теоретичні основи технології продукції ресторанного господарства». Така міжкафедральна співпраця об’єднала маркетингову креативність із кулінарним мистецтвом і науковими підходами до харчування.
Вступним словом фестиваль відкрила завідувачка кафедри ресторанної і аюрведичної продукції, професорка Олександра Нєміріч, яка привітала учасників і гостей заходу та презентувала власну книгу «Українська кухня» (авторки – Олександра Нєміріч та Олена Старчаєнко). Далі до слова запросили гарантку бакалаврської освітньо-професійної програми «Маркетинг», доцентку Світлану Розумей і гарантку магістерської освітньо-професійної програми «Маркетинг», доцентку Ірину Бойко, які представили коровай – символічну страву великих українських свят, як знак єдності, достатку та гостинності.
Під час фестивалю здобувачі вищої освіти представили добірку традиційних і креативно осмислених українських страв, серед яких – борщ із пампушками, вареники з вишнями, галушки з часниковим соусом, узвар із сухофруктів, гречаники з грибним соусом, налисники з сиром, млинці з маком, пиріг з вишнею, медівник за старовинним рецептом, а також українські страви з акцентом на сучасність – свинячу вирізку з карамелізованою грушою та блакитним сиром.
Особливу увагу гостей привернув виступ викладача кафедри ресторанної і аюрведичної продукції, учасника телепроєкту «МайстерШеф» Артема Ущаповського, який презентував авторську страву – торт із дерунів з білими грибами, що став справжньою кулінарною родзинкою фестивалю.
Захід продемонстрував, як практичні заняття можуть поєднувати освітній процес, творчість, маркетинг і національні традиції, формуючи у студентів сучасне бачення брендингу української гастрономії.
Організатори щиро вдячні всім учасникам, викладачам, стейкхолдерам і партнерам за підтримку та участь у події. Окрему вдячність вони висловлюють інтернет-магазину «Світлячок-Оптовичок» і закладу «Good Day Cafe» за сприяння у проведенні фестивалю.
Було натхненно, смачно і по-українськи! Фестиваль української кухні вкотре підтвердив: любов до традицій, інновацій у навчанні та креатив у маркетингу – це рецепт успішного майбутнього.