Н У Х Т

Дистанційний формат – не завада плідній роботі вченої ради

28 march 2024

Дистанційний формат – не завада плідній роботі вченої ради

28 березня 2024 року у дистанційному режимі відбулося планове засідання вченої ради університету.

Розпочали з традиційного привітання членів ради, що відсвяткували дні народження між засіданнями, та перейшли до розгляду питань порядку денного.

Про наукову та інноваційну діяльність і підготовку наукових і науково-педагогічних кадрів вищої кваліфікації в університеті доповів проректор з наукової роботи Сергій Токарчук. Він зазначив, що у складних умовах сьогодення структурні підрозділи університету продовжують свою діяльність і співпрацю з провідними підприємствами та виробництвом, науковими установами Національної і галузевих академій наук.  

Доповідач проінформував, що у 2023 році у Проблемній науково-дослідній лабораторії виконувалися три науково-дослідні роботи за рахунок коштів державного бюджету. Також виконувались 28 госпдоговірних тематик і один міжнародний науковий проєкт. За результатом конкурсного відбору в 2024 році розпочалося виконання трьох прикладних наукових досліджень, серед яких одне –  молодих вчених.

Не зважаючи на усі перешкоди, зумовлені сьогоденням та війною, відбулося 25 захистів наукових робіт на здобуття ступеня доктора філософії і двох наукових робіт на здобуття наукового ступеня кандидата наук.

За результатами наукових досліджень співробітниками та науковцями університету опубліковано понад 1250 публікацій, в тому числі у закордонних виданнях, підготовлено та опубліковано 61 монографію та розділи монографій як в Україні, так і у країнах ЄС та світу. Видано 16 підручників і навчальних посібників. Отримано 51 охоронний документ, серед яких 14 – патенти на винаходи.

Університет є засновником і співзасновником п’яти наукових періодичних видань. Продовжуються заходи по включенню наукового англомовного журналу «Ukrainian Journal of Food Science» до наукометричної бази Web of Science.

Також проректор приділив увагу діяльності Ради молодих вчених та студентського наукового товариства.

За результатами розгляду цього питання вчена рада ухвалила низку доручень проректору з наукової роботи, завідувачам випускових кафедр, завідувачу Проблемної науково-дослідної лабораторії, керівникам наукових тем, що фінансуються за рахунок коштів державного бюджету.

Роль Науково-технічної бібліотеки у реалізації внутрішньої системи забезпечення якості освітньої діяльності в університеті висвітлила її директорка Наталія Левченко.

Доповідачка нагадала, що до структури загальної інформаційної системи університету входять інформаційно-бібліотечні системи Електронний каталог, Інституційний репозитарій, інформаційно-аналітична система «Публікаційна карта НУХТ», а також підсистема управління методичним забезпеченням освітнього процесу. Вони дозволяють проводити моніторинг якості освітньої діяльності університету та приймати ефективні управлінські рішення щодо їх покращення та вдосконалення.

Директорка бібліотеки проінформувала про запровадження багатьох новітніх інформаційних сервісів і значне покращення системи обслуговування користувачів. Для підтримки освітнього та наукового процесу, а також для сприяння публікаційній активності, науково-технічна бібліотека забезпечує організацію та доступ до світових баз даних ScienceDirect, Bentham Science, Research4Life, Rapid ILL, Web of Science, Scopus і надає інформаційну підтримку науковій спільноті університету по наукометричних базах даних Web of Science, Scopus, включаючи реєстрацію користувачів для віддаленого доступу, організацію та упорядкування авторських профілів, допомогу у пошуку наукометричної та бібліографічної інформації.

Вчена рада відзначила вагому роль електронних ресурсів науково-технічної бібліотеки у системі внутрішнього забезпечення якості вищої освіти та ухвалила продовжувати позитивну практику подальшого удосконалення інформаційного забезпечення.

Щодо виконання плану заходів по забезпеченню якості підготовки фахівців і розвитку наукової діяльності у Навчально-науковому інституті харчових технологій та на факультеті готельно-ресторанного та туристичного бізнесу ім. проф. В.Ф. Доценка відзвітували директорка інституту Оксана Кочубей-Литвиненко і деканка факультету Віта Цирульнікова.

Керівниці ґрунтовно проаналізували діяльність своїх підрозділів – формування контингенту здобувачів освіти, організацію навчального процесу, успішність здобувачів освіти, міжнародну й науково-інноваційну роботу, профорієнтаційні заходи, матеріально-технічне забезпечення, співпрацю зі стейкхолдерами, міжнародну і національну кредитну мобільність здобувачів освіти і викладачів, здобутки колективів у освітній і науковій царині. Обидві доповіді були дуже детальними й насиченими.

Члени вченої ради активно обговорили почуте й відзначили дуже великий обсяг виконаної колективами інституту та факультету роботи. Інформація, викладена доповідачками була прийнята до відома, разом із тим були ухвалені рішення з дорученнями для керівниць підрозділів, завідувачів кафедр і гарантів освітніх програм.

Наприкінці розглянули поточні питання. Зокрема, затвердили нові редакції положень про філії університету та Положення про практичну підготовку здобувачів освіти; склади разових спеціалізованих вчених рад з розгляду дисертацій; форму реферату до дисертації на здобуття звання доктора наук. А також розглянули й підтримали клопотання від структурних підрозділів Національної академії наук України щодо підтримки кандидатур науковців у конкурсах на вакантні посади член-кореспондентів академії та надали дозволи на проходження закордонної практики у Греції здобувачам освіти факультету готельно-ресторанного та туристичного бізнесу ім. проф. В.Ф. Доценка.

Закриваючи засідання голова вченої ради, ректор Олександр Шевченко щиро подякував усім за активну, плідну роботу й зазначив, що попри всі виклики ми якісно й натхненно робимо свою справу й рухаємося вперед. Тож, тримаймо стрій і продовжуємо працювати!

Published on: 28-03-2024
Read also:
Наші здобувачки – учасниці конкурсу молодих виноробів Європи у Парижі

З 24 лютого по 3 березня 2024 року у Версальському виставковому центрі працює 60-й Сільськогосподарський салон. Цього року його тема – «Ґрунт і земля: життя в наших руках». Тут відвідувачів різного віку запрошують зустрітися з фермерами та професіоналами галузі, ознайомитися з різноманітними видами діяльності та послугами, що пропонуються в аграрно...

READ YOURSELF

Наші здобувачки – учасниці конкурсу молодих виноробів Європи у Парижі 28 february 2024

Відбулося квітневе засідання вченої ради університету

29 квітня 2021 року в дистанційному режимі відбулося планове засідання вченої ради університету. Розпочали за давньою традицією з вітання колег, що відсвяткували дні народження між засіданнями. А далі перейшли до розгляду питань порядку денного. Кандидатури на присвоєння вчених звань представила вчена секретарка університету Наталія Ткачук. Декан...

READ YOURSELF

Відбулося квітневе засідання вченої ради університету 29 april 2021

Стартував щорічний локальний моніторинг освітньої програми «Харчові технології та інженерія» та забезпечення якості освітніх послуг

На початку січня в Навчально-науковому інституті харчових технологій відбулося перше у 2024 році засідання робочої групи з перегляду освітньо-професійної програми «Харчові технології та інженерія» спеціальності 181 «Харчові технології» освітнього ступеня «бакалавр». Засідання, на якому були присутні науково-педагогічні працівники, що входять до скл...

READ YOURSELF

Стартував щорічний локальний моніторинг освітньої програми «Харчові технології та інженерія» та забезпечення якості освітніх послуг 17 january 2024

Наші всюди найкращі!

Аспірант кафедри теплоенергетики та холодильної техніки Максим Кривошеєв успішно завершив магістерську програму «Master of Leadership and Management» від Thunderbird School of Global Management Arizona State University й отримав диплом магістра з відзнакою! Програма MLM від Thunderbird поєднує престижні традиції вищої освіти з сучасними технологія...

READ YOURSELF

Наші всюди найкращі! 20 may 2024