Здобувачі кафедри маркетингу долучилися до участі в 32-му Міжнародному фестивалі молодіжної демократії та масмедіа «Золота осінь Славутича – 2025». Він традиційно проходить на початку осені й об’єднує креативну, творчу та активну молодь.
Учасники мали представити на заочний етап конкурсу свої відеороботи на тему #час_єднання, що розкривали б «тему єднання людей різного віку, професійного досвіду та поглядів через взаєморозуміння, підтримку та спільні цінності, усвідомлення своєї ролі у суспільстві, відповідальності за майбутнє України».
Здобувачі НУХТ зуміли знайти свої, оригінальні й різнобічні підходи до завдання. Так, команда здобувачів четвертого курсу спеціальності «Журналістика», до якої увійшли Софія Довжик, Марія Баранова та Анна Денисюк, втілила своє бачення проблеми через зворушливу історію про взаємопідтримку й небайдужість до тих, хто пережив утрату через війну. Здобувачі третього курсу спеціальності «Журналістика» Дмитро Остапенко, Діана Скітович і Євгенія Горбач присвятили свою конкурсну роботу єдності попри відстані, адже навіть розділені кордонами, підтримують дружбу й спільні традиції. А здобувачі третього курсу спеціальності «Маркетинг» Ангеліна Сахно, Олена Баранівська, Анастасія Пінкас вирішили нагадати про важливість спілкування у реальному житті, адже сьогодні його подекуди підміняє онлайн-імітація.
Професійне журі високо оцінило їх конкурсні роботи, і три команди від кафедри маркетингу стали призерами 32-го Міжнародного фестивалю та отримали можливість поборотися за Гран-прі у другому етапі конкурсу. Бажаємо їм успіху й нових творчих звершень.