Логічний взаємозв’язок навчальних дисциплін – важлива складова дієвості освітнього процесу здобувачів освітнього ступеня «магістр». Тож, викладачі кафедри готельно-ресторанної справи успішно впроваджують модель синхронізації навчальних дисциплін, яка сприяє комплексному набуттю компетентностей. Вони постійно працюють над удосконаленням синхронізації тем між різними освітніми компонентами, щоб набуття компетентностей за освітньою програмою J2 «Готельно-ресторанна справа та кейтеринг» відбувалося комплексно.
Цей підхід був успішно реалізований під час лабораторного заняття з дисципліни «Інновації в ресторанному бізнесі» (викладачка – професорка Тетяна Сильчук) і практичного заняття з дисципліни «Менеджмент якості та культура харчової безпеки в закладах сфери гостинності» (викладач – доцент В’ячеслав Губеня). Споживчі показники якості модельних зразків інноваційних хлібобулочних виробів, вироблених під час лабораторного заняття, були кількісно оцінені на практичному занятті. Головні дегустатори – самі здобувачі освіти.
Результати проведеного комплексного заняття:
• здобувачі освіти отримали навички процесу дегустації та формування висновків щодо якості кулінарної продукції з мінімальним впливом суб’єктивності оцінок;
• магістранти вчилися обґрунтовано керувати технологічним процесом з метою виправлення виявлених дефектів кінцевої продукції;
• модельні зразки досліджуваних хлібобулочних виробів з відповідною якістю були диференційовані за цільовим кулінарним застосуванням: одні – як самостійна крафтова хлібобулочна продукція; другі – як можлива складова інших кулінарних виробів, наприклад, основа для дієтичних бургерів; інші – не рекомендовані до споживання та потребують подальших науково-практичних досліджень для досягнення відповідних показників якості;
• здобувачі освіти залучені до наукової роботи, яку проводять аспіранти кафедри готельно-ресторанної справи.
Виявлена зацікавленість магістрантів заохочує й викладачів продовжувати упроваджувати таку наукову практику в освітній процес.