Н У Х Т

Маркетологи підвищують компетентності з академічної доброчесності

23 april 2020

Маркетологи підвищують компетентності з академічної доброчесності

Викладачі кафедри маркетингу Лариса Капінус і Світлана Розумей взяли участь у вебінарі «Політика університетів із запобігання студентському плагіату», який відбувся в рамках реалізації проєкту сприяння академічній доброчесності в Україні. Про механізми протидії плагіату студентів розповідав консультант проєкту SAIUP (Strengthening Academic Integrity in Ukraine Project), автор інфобюлетенів «Академічна доброчесність» Євген Ніколаєв.

У ході онлайн-події учасники змогли ознайомитися з деякими дослідженнями академічного плагіату студентів в європейських країнах, а також дізналися про причини (на рівнях політики університетів, діяльності викладачів, мотивації студентів) плагіату і неналежного виконання студентами завдань із академічного письма. Консультант розповів про ресурси, які необхідні викладачеві для успішної боротьби із плагіатом у роботах студентів, зокрема, – це навчання та технічна підтримка викладача, доступ викладача до антиплагіатних програм, урахування часу роботи зі студентськими завданнями  у навчальному навантаженні, навчання студентів академічній доброчесності в рамках викладання дисципліни «Вступ до спеціальності» або в окремій дисципліні «Основи академічного письма».

Спікер вебінару також наголосив на компетентностях, необхідних викладачеві: знати про основні причини студентського плагіату; вміти планувати і проводити навчальні заходи, які ефективно допомагають студентам уникати плагіату; мати досвід рецензування і редагування текстів у роботах інших авторів; вміти користуватися антиплагіатними програмами; мотивація, підтримка колег і кафедри.

Євген зазначив, що університетська політика запобігання плагіату має поширюватися не лише на випускні кваліфікаційні роботи студентів, але й на їхні поточні роботи з навчальних дисциплін. А ключовою передумовою розв’язання проблеми плагіату є мотивація викладачів і студентів до роботи і навчання академічній доброчесності.

Викладачі кафедри маркетингу, розуміючи проблему студентського плагіату, втілюватимуть правила і цінності  академічної доброчесності, прописані в «Strengthening Academic Integrity in Ukraine Project», щоб забезпечити ще вищу якість освітньої діяльності в НУХТ.

Published on: 23-04-2020
Read also:
10 магістерських програм університету успішно пройшли акредитацію!

З 4 по 21 жовтня 2021 року в університеті працювали експертні групи Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти з акредитації 10 освітніх програм підготовки за освітнім ступенем «Магістр». Експерти ознайомилися з документацією та матеріально-технічною базою університету, із використанням технічних засобів відеозв’язку провели інтер...

READ YOURSELF

10 магістерських програм університету успішно пройшли акредитацію! 22 december 2021

Про аналіз беззбитковості та його практичне використання від фахівця-практика студентам-фінансистам

«Недооцінювання аналізу точки беззбитковості може бути причиною збиткового бізнесу», – саме з цієї тези розпочалася зустріч студентів спеціальності «Фінанси, банківська справа та страхування» з фінансовим директором компанії Offrealty multinational s.r.o. Юлією Теплюк, яка завітала в НУХТ на запрошення доцента кафедри фінансів Олени Гнатенко. Тема ...

READ YOURSELF

Про аналіз беззбитковості та його практичне використання від фахівця-практика студентам-фінансистам 21 may 2019

Професор кафедри іноземних мов професійного спрямування виступила офіційним опонентом дисертанта КНУ імені Тараса Шевченка

Відгук офіційного опонента на дисертацію, його виступ на засіданні спеціалізованої вченої ради є необхідними елементами творчих дебатів на захисті дисертації, формою атестації наукових кадрів та ознайомлення академічної спільноти з новітніми здобутками науковців. Від ретельності експертизи, аргументованості й повноти висновків опонента великою міро...

READ YOURSELF

Професор кафедри іноземних мов професійного спрямування виступила офіційним опонентом дисертанта КНУ імені Тараса Шевченка 23 may 2019

Новітні стратегії формування професійно орієнтованої німецькомовної компетентності – у полі зору наших викладачів

Викладання професійно орієнтованої німецької мови на високому рівні за Загальноєвропейською шкалою наразі є непростим методичним завданням для будь-кого з викладачів нелінгвістичного вищого закладу освіти. А особливо, коли мова йде про майбутнього фахівця сфери обслуговування, де нагальною є потреба у вільному володінні німецькою мовою без участі т...

READ YOURSELF

Новітні стратегії формування професійно орієнтованої німецькомовної компетентності – у полі зору наших викладачів 20 march 2019