Н У Х Т

Бакалавр (після коледжу)

Особи, що здобули освітньо-кваліфікаційний рівень (далі – ОКР) молодшого спеціаліста чи освітній ступінь (далі - ОС) молодшого бакалавра з відповідної чи іншої спеціальності, а також особи, що здобули ОКР бакалавра, спеціаліста чи ОС магістра іншої спеціальності, можуть вступати на навчання для здобуття ступеня бакалавра за скороченим строком навчання (на перший курс зі скороченим терміном навчання, або на старші курси з нормативним терміном навчання).

Увага! Для вступу на навчання для здобуття ступеня бакалавра зі скороченим строком навчання обов'язково потрібні позитивні результати зовнішнього незалежного оцінювання з відповідних предметів 2018, 2019, 2020 та 2021 років та позитивний результат фахового вступного випробування. Позитивними вважаються результати, які не менші значень, встановлених у Інформаційній таблиці 3 до Правил прийому для відповідної освітньої спеціальності / освітньої програми.

Особи, які вступають для здобуття ступеня бакалавра на основі ОКР молодшого спеціаліста чи ОС молодшого бакалавра, можуть зараховуватись за державним замовленням (на перший курс зі скороченим терміном навчання) лише в разі вступу на ту саму або споріднену в межах галузі знань спеціальність, а також на спеціальності, яким надається особлива підтримка (Інформаційна таблиця 5  Правил прийому).

Дати вступної кампанії

Відбіркові комісії

 

Реєстрування пільг вступників

Для пільгових категорій вступників існують особливості створення електронних кабінетів. Перед створенням кабінету (або перед поданням першої заяви) вам необхідно звернутись до будь-якого державного закладу вищої освіти з проханням зареєструвати вас в Єдиній державній електронній базі з питань освіти - ЄДЕБО у реєстрі "Особи зі спеціальними умовами вступу".

Під час звернення надайте:

  • документ, що посвідчує особу;
  • документ про освіту;
  • документи, що підтверджують право пільги.

Для різних категорій пільг існують різні вимоги щодо переліку сканкопій документів, що завантажуються до реєстру. Після внесення ваших даних у реєстр в електронному кабінеті вступника ви побачите спеціальну позначку, що вас ідентифіковано як особу зі спеціальними умовами вступу.

Документи, що підтверджують пільги

Про особливості подання документів особами, які мають спеціальні умови щодо участі у конкурсному відборі, та випускниками минулих років

Витяг з листа МОН №1/11-4855 від 05.07.2021

... в ЄДЕБО реалізовано модуль «Особи зі спеціальними умовами вступу» в розділі «Фізичні особи» (далі Модуль), завдяки чому вступникам зі спеціальними умовами вступу надано можливість подання електронних заяв.

Відповідно до Порядку подання та розглядузаяв в електронній формі про участь у конкурсному відборі до закладів вищої (фахової передвищої) освіти України в 2021 році, затвердженому наказом Міністерства освіти і науки України 25червня 2021року № 712, зареєстрованимв Міністерствіюстиції України 29 червня 2021 року за №855/36477, особі, яка має спеціальні умови щодо участі у конкурсному відборі під час вступу, а також в якої наявний хоча б один сертифікат ЗНО 2018-2021 років, необхідно до реєстрації особистого електронного кабінету звернутись до одного із закладів вищої (фахової передвищої) освіти для створення в ЄДЕБО картки фізичної особи та додання до неї даних документа, що підтверджує вказане право (зі сканованою копією цього документа).

Водночас звертаємо Вашу увагу, що з метою розширення можливостей реєстрації електронних кабінетів та подання заяв вступниками зазначених категорій внесення інформації до Модуля можливе і після реєстрації електронного кабінету та подання заяви на участь у конкурсному відборі.

Додання відповідної категорії, яка дає право на участь у конкурсному відборі за результатами вступних іспитів або на участь у конкурсному відборі в межах квот, можливе або до подання заяви, або для тих заяв, які знаходяться у статусі «Зареєстровано у закладі освіти». У разі, якщо заява знаходиться у статусі «Допущенодо конкурсу», то потрібно анулювати статус (для повернення до попереднього) та додати необхідну категорію. Додання категорії, яка дає право на переведення на вакантні місця державного або регіонального замовлення можливе до подання заяв, а також для заяв у статусах «Зареєстровано у закладі освіти», «Допущено до конкурсу», «Рекомендовано до зарахування (навчання за кошти фізичних та/або юридичних осіб)». Водночас додання таких типів категорій може здійснюватися, зокрема, і після зарахування вступників на навчання за кошти фізичних або юридичних осіб у такому випадку інформація вноситься до Модуля і не додається до заяви.

Наголошуємо, що для внесення інформації до Модуля вступникам не обов’язково звертатись лише до тих закладів, до яких вступник планує подавати заяви. Вступники можуть звернутися до консультаційного центру будь-якого закладу вищої (фахової передвищої) освіти з метою створення електронного кабінету, внесення заяв в електронній формі, завантаження додатка до документа про освіту, на основі якого відбувається вступ, довідки про реєстрацію місця проживання (за потреби) згідно з додатком 13 до Правил реєстрації місця проживання та Порядку передачі органами реєстрації інформації до Єдиного державного демографічного реєстру, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 02 березня 2016 року No 207, а також внесення до Модуля інформації та сканованих документів, які підтверджують право на спеціальні умови щодо участі у конкурсному відборі.

Наголошуємо на неприпустимості відмови вступникам у зверненні до консультаційного центру та внесенні відповідної інформації до Модуля з причини неподання заяви на вступ до відповідного закладу вищої (фахової передвищої) освіти. Водночас нагадуємо про необхідність ретельної перевірки документів, які дають право на спеціальні умови на здобуття вищої (фахової передвищої) освіти за кошти державного або місцевого бюджету (за державним або регіональним замовленням) та за рахунок цільових пільгових державних кредитів, при внесенні їх до Модуля.

Звертаємо увагу, що реєстрація особистого електронного кабінету вступника на основі документа про вищу освіту (диплом молодшого спеціаліста / бакалавра / спеціаліста / магістра) передбачає наявність в ЄДЕБО картки фізичної особи, до якої внесено цей документ. У разі відсутності у такого вступника картки фізичної особи в ЄДЕБО (документа у картці) просимо створити картку (додати у картку документ) для можливості реєстрації електронного кабінету.

Нагадуємо, що уразі виявлення запису в Модулі із завантаженими копіями підтверджуючих спеціальні умови документів, які є відмінними від доведеного Міністерством освіти і науки України переліку, вказаного в записі про відповідну категорію спеціальних умов, Технічному адміністратору ЄДЕБО надано право знімати ознаку «Категорію підтверджено» після внесення категорії до заяви, в якій допущено помилку...

Реєстрація електронного кабінету вступника

Реєстрація електронних кабінетів вступників, завантаження необхідних документів розпочинається 01 липня і завершується 30 вересня. Рекомендуємо попередньо ознайомитися з цим документом (30.06.2021), або переглянути відео.

Реєстрація здійснюється на сторінці Єдиної державної електронної бази з питань освіти (далі – ЄДЕБО) за адресою: https://vstup.edbo.gov.ua/ (сторінка доступна лише у період реєстрації електронних кабінетів).

Увага! У разі наявності спеціальних умов участі в конкурсному відборі (пільг) зверніться попередньо з оригіналами документів до закладу вищої або фахової передвищої освіти для внесення їх до Реєстру (можна і до і після 14 липня, але до подання першої заяви).

Під час реєстрації електронного кабінету вступник вносить:

- ЛОГІН (адреса електронної пошти) УВАГА! Використання адрес електронної пошти з окремих доменів (наприклад, mail.ru, yandex.ru) в Україні заборонено, використовуйте інші.
- ПАРОЛЬ (Обов'язково запам'ятайте його!)
- Дані одного із своїх сертифікатів ЗНО:

Номер – 7 цифр номера сертифіката ЗНО;
Пін – 4 цифри пін-коду сертифіката ЗНО;
Рік отримання – оберіть із випадаючого списку

- Дані документа про освіту (диплом молодшого спеціаліста, молодшого бакалавра, фахового молодшого бакалавра):

Серія документа документа про освітудві літери (латиницею) або для сформованих в ЄДЕБО - одна літера та дві цифри;
Номер д
окумента про освіту - 8 цифр або для сформованих в ЄДЕБО - 6 цифр.

Після заповнення форми натисніть кнопку «ЗАРЕЄСТРУВАТИ».

У разі успішної реєстрації Ви на вказану Вами адресу електронної пошти надійде лист для АКТИВАЦІЇ електронного кабінету вступника (не знищуйте цей лист!).

Виконайте вказані у листі рекомендації. Це дозволить активувати електронний кабінет та здійснити перший вхід до нього.

Зверніть увагу, що час на активацію кабінету - не більше 1 години.

Помилки при створенні електронного кабінету - відео

Внесення даних вступника до електронного кабінету

Зайдіть до свого електронного кабінету, використовуючи логін і пароль, уведені під час реєстрації електронного кабінету:https://vstup.edbo.gov.ua/

До подання першої електронної заяви до свого електронного кабінету потрібно внести такі дані (рекомендуємо попередньо ознайомитися з цим документом (30.06.2021)):

- Контактний та додатковий (за потреби) номер телефону (у форматі +380(хх)-ххх-хх-хх) - для можливості оперативного зв’язку навчального закладу з вступником.
- Цифрове зображення свого фото для документів розміром 3 × 4 см (дивіться вимоги до цифрового зображення фото).
- Інформацію про сертифікати ЗНО (вибирається у електронному кабінеті вступника).
- Цифрове зображення всіх сторінок додатка до документа про освіту (дивіться вимоги до цифрового зображення додатка).

Перевірте достовірність завантаженої інформації щодо результатів ЗНО.
У
разі виявлення невідповідності - зверніться до ПІДТРИМКИ електронного кабінету вступника.

ПІДТРИМКА електронного кабінету вступника:

- консультаційні телефони: (044) 290-18-13, (067) 551-24-74, (093) 342-38-63, (095) 281-13-54;
-
електронна пошта: vstup@inforesurs.gov.ua;
- на сайті Інформативні матеріали, Відеороз`яснення, Запитання-відповіді, Умови прийому тощо.

Подання електронної заяви на участь у конкурсі

Відбіркові комісії

Увага! За електронною поштовою скринькою pk_nuft@ukr.net прийом заяв та документів НЕ ЗДІЙСНЮЄТЬСЯ!
Тримайте зв'язок з вашою відбірковою комісією!

Вступники для здобуття ступеня бакалавра на основі здобутої вищої освіти подають заяви:

- тільки в електронній формі, крім визначених тут випадків;

- тільки у паперовій формі:

для реалізації права на вступ за результатами вступних іспитів з конкурсних предметів у закладі вищої освіти та/або квотою для іноземців відповідно до Умов прийому;
для реалізації права на повторне безоплатне здобуття освіти за бюджетні кошти відповідно до Умов прийому;
за наявності розбіжностей у даних вступника в ЄДЕБО (прізвище, ім’я, по батькові, дата народження, стать, громадянство тощо) і у відповідному документі про здобуття ступеня (освітньо-кваліфікаційного рівня) вищої освіти, на базі якого відбувається вступ;
у разі подання іноземного документа про освіту;
у разі подання заяви іноземцями та особами без громадянства;
у разі подання документа про здобуття ступеня (освітньо-кваліфікаційного рівня) вищої освіти, на базі якого відбувається вступ, інформація про який відсутня в ЄДЕБО;
у разі подання заяви після завершення строків роботи електронних кабінетів;
у разі неможливості зареєструвати електронний кабінет або подати заяву в електронній формі з інших причин, що підтверджено довідкою приймальної комісії закладу вищої освіти.

Вступники можуть подати до п’яти заяв на місця державного та регіонального замовлення. Кількість заяв на конкурсні пропозиції для участі в конкурсі на місця за кошти фізичних та/або юридичних осіб - не більше 30.

Подання електронної заяви на участь у конкурсі здійснюється вступником через особистий електронний кабінет на вебсайті за адресою https://vstup.edbo.gov.ua/.

Прийом заяв та документів здійснюємо з 14 по 23 липня.

Для подання заяви вступник у своєму електронному кабінеті обирає заклад вищої освіти, освітній ступінь, конкурсну пропозицію та встановлює пріоритетність (у разі її використання) заяви для участі у конкурcному відборі.

У таблиці «Знайдені конкурсні пропозиції»:
-
після перегляду знайденої інформації натисніть в обраній пропозиції на посилання у колонці «Назва пропозиції» для відкриття переліку вступних випробувань та конкурсних показників. Ваші предмети ЗНО повинні відповідати вказаним у переліку;
-
для вибору пропозиції встановіть позначку у першій колонці таблиці;
-
для продовження формування заяви натисніть «+ ПОДАТИ ЗАЯВУ».

Оберіть інші параметри заяви:
Участь в конкурсі за джерелами фінансування встановіть позначку у відповідному полі;
Освітній ступінь (рівень) за бюджетні кошти встановіть позначку у відповідному полі;
Результати ЗНО оберіть з даних вашого сертифікату. По черзі зробіть вибір результатів за технологією ЗНО.

Після вибору всіх сертифікатів ЗНО натисніть на кнопку «Подати заяву».

Подані вступником дані перевіряються в ЄДЕБО.

Певна дата фахового вступного випробування буде призначена відбірковою комісією кожному вступнику після реєстрації його заяви про участь у конкурсному відборі. Інформація знаходиться у електронному кабінеті вступника у розділі "Подані заяви", у вкладці "Загальна інформація", у частині "Час та місце проведення творчого конкурсу/творчого заліку/вступного іспиту".
Також розподіл вступників на вступні випробування може бути оприлюднений ближче до екзаменів. Відтермінування призначення дат пов'язано із перерозподілом учасників випробувань по аудиторіях по кількості під час карантину.

Відбіркові комісії

Відео про подання заяви:

Телефон для загальних довідок по вступу: (+38044) 287-96-36; e-mail: pk_nuft@ukr.net

Увага! За електронною поштовою скринькою pk_nuft@ukr.net прийом заяв та документів НЕ ЗДІЙСНЮЄТЬСЯ!
Тримайте зв'язок з вашою відбірковою комісією!

Статуси електронних заяв

Кожна подана електронна заява на вступ матиме відповідний статус, який буде змінюватися внаслідок обробки заяви приймальними комісіями закладів вищої освіти. Ці зміни будуть відображатись в електронному кабінеті вступника.

Параметр «Статус електронної заяви» може набувати таких значень:
 
  • «Зареєстровано в ЄДЕБО» - підтвердження факту подання електронної заяви до обраного вступником закладу вищої освіти;
  • «Потребує уточнення вступником» - електронну заяву прийнято закладом вищої освіти до розгляду, але дані стосовно вступника потребують уточнення. Одночасно з присвоєнням електронній заяві цього статусу заклад вищої освіти зазначає перелік даних, які потребують уточнення, та спосіб їх подання;
  • «Зареєстровано у закладі освіти» - електронну заяву прийнято закладом вищої освіти до розгляду, заведено особову справу вступника з персональним номером та розпочато процес щодо прийняття рішення про допуск вступника до участі у конкурсному відборі або допуск до вступних випробувань;
  • «Відмовлено закладом освіти» - власника зареєстрованої електронної заяви не допущено до участі у конкурсному відборі на підставі рішення приймальної комісії. У разі присвоєння електронній заяві цього статусу заклад вищої освіти зазначає причину відмови;
  • «Скасовано вступником» - подана електронна заява вважається такою, що не подавалась, якщо її скасовано вступником в особистому електронному кабінеті до моменту встановлення заяві статусу «Зареєстровано у закладі освіти» або «Потребує уточнення вступником»;
  • «Скасовано вступником (без права подання нової заяви з такою самою пріоритетністю)» - подана електронна заява вважається такою, що не подавалась, якщо її скасовано вступником в особистому електронному кабінеті після встановлення заяві статусу «Зареєстровано у закладі освіти» або «Потребує уточнення вступником», але до моменту закінчення подання електронних заяв. При цьому вступник не має права подавати нову заяву з такою самою пріоритетністю;
  • «Скасовано закладом освіти» - подана електронна заява вважається такою, що не подавалась, якщо її скасовано закладом освіти за рішенням приймальної комісії, за умови виявлення закладом освіти технічної помилки, зробленої під час внесення даних до Єдиної бази, що підтверджується актом про допущену технічну помилку;
  • «Допущено до конкурсу» - власника зареєстрованої електронної заяви допущено до участі у конкурсному відборі.
  • «Допущено до конкурсу (навчання за бюджетні кошти)» - власника зареєстрованої електронної заяви допущено до участі у конкурсному відборі тільки для навчання за державним та регіональним замовленням;
  • «Допущено до конкурсу (контракт)» - власника зареєстрованої електронної заяви допущено до участі у конкурсному відборі на місця, що фінансуються за кошти фізичних та юридичних осіб. Статус встановлюється у таких випадках:
      • вступник у встановлені строки не виконав вимог Умов прийому для зарахування на місця, що фінансуються за кошти державного (регіонального) бюджету, але за рішенням приймальної комісії допущений до конкурсного відбору на місця за кошти фізичних та юридичних осіб;
      • вступник подав заяву до участі у конкурсному відборі тільки на місця за кошти фізичних та юридичних осіб відповідно до Умов прийому;
      • вступника зараховано за іншою заявою на навчання на місця, що фінансуються за кошти державного (регіонального) бюджету, але він також має право на зарахування на навчання за кошти фізичних та юридичних осіб;
  • «Рекомендовано до зарахування» - вступник пройшов конкурсний відбір та рекомендований до зарахування на навчання на місця, що фінансуються за кошти державного (регіонального) бюджету або за кошти фізичних та юридичних осіб;
  • «Виключено зі списку рекомендованих» - вступник втратив право бути зарахованим до закладу вищої освіти за обраною спеціальністю (спеціалізацією) у зв’язку з невиконанням вимог Умов прийому або їх порушенням, зарахуванням на навчання до іншого навчального закладу, рекомендуванням до зарахування на навчання за пріоритетом вищого рівня тощо. При встановленні заяві такого статусу заклад вищої освіти обов’язково зазначає причину виключення;
  • «Рекомендовано до зарахування (контракт)» - вступник пройшов конкурсний відбір та рекомендований до зарахування на навчання на місця, що фінансуються за кошти фізичних та юридичних осіб. У разі присвоєння електронній заяві такого статусу для зарахування на навчання вступник зобов’язаний виконати вимоги до зарахування;
  • «Включено до наказу» - наказом про зарахування на навчання вступника зараховано до закладу вищої освіти;
  • «Відраховано» - вступника відраховано із закладу або скасовано його зарахування.

Вступні випробування

Вступні випробування проводяться згідно з розкладом з 24 по 30 липня відповідно до програм вступних випробувань.

Для вступників пільгових категорій, які користуються спеціальними умовами участі у конкурсному відборі і не мають результатів ЗНО, для участі у конкурсі згідно з розкладом проводяться вступні іспити в унівнрситеті з конкурсних предметів замість ЗНО.

Певна дата фахового вступного випробування буде призначена відбірковою комісією кожному вступнику після реєстрації його заяви про участь у конкурсному відборі.

Приклад повідомлення у електронному кабінеті вступника:

Результати вступних випробувань у письмовій формі оголошуються не пізніше 12:00 наступного робочого дня приймальної комісії.

Позитивним вважається результат фахового вступного випробування не менший за 125 балів.

Консультації та вступні випробування

 

Проведення консультацій перед вступним випробуванням відбудеться згідно розкладу.

Дати проведення вступних випробувань дивіться у своєму електронному кабінеті.

Результати вступних випробувань у письмовій формі оголошуються не пізніше 1200 наступного робочого дня приймальної комісії.
Результати вступних випробувань у формі співбесіди оголошуються в день проведення.

Результати випробувань

Конкурсний бал

Для вступу на навчання для здобуття ступеня бакалавра на основі освітньо-кваліфікаційного рівня молодшого спеціаліста, освітньо-професійного ступеня фахового молодшого бакалавра, освітнього ступеня молодшого бакалавра а також на основі здобутого ступеня (освітньо-кваліфікаційного рівня) за іншою спеціальністю за такою формулою:

Конкурсний бал (КБ) = К1×П1 + К2×П2 + К3×П3,

де П1, П2 - оцінки зовнішнього незалежного оцінювання або вступних іспитів з першого та другого предметів (за шкалою від 100 до 200 балів);

П3 - оцінка фахового вступного випробування (за шкалою від 100 до 200 балів);

К1, К2, К3 - невід'ємні вагові коефіцієнти, встановлюються закладом вищої освіти на рівні не менше ніж 0,25 кожний. Сума коефіцієнтів К1, К2, К3 для кожної конкурсної пропозиції має дорівнювати 1.

Мінімальна кількість балів оцінки зовнішнього незалежного оцінювання або вступних іспитів для допуску до участі в конкурсі для цієї категорії вступників зазначена у Інформаційній таблиці 2.

Рейтинговий список вступників, які вступають для здобуття ступеня бакалавра, із зазначенням рекомендованих до зарахування на місця державного замовлення оприлюднюється не пізніше 01 вересня.

Конкурсна ситуація

Прохідні бали

Прохідни́й бал – конкурсний бал останнього у рейтинговому (конкурсному) списку вступника, який попадає в число рекомендованих до зарахування.
Прохідний бал визначається приймальною комісією після завершення прийому заяв та складання всіма вступниками на спеціальність (освітню програму) вступних випробувань.

Рейтинові списки

Списки рекомендованих

Дії вступників для зарахування

Рейтингові списки вступників, які вступають для здобуття ступеня бакалавра, із зазначенням рекомендованих до зарахування на місця державного замовлення оприлюднюється не пізніше 31 липня.

Офіційним повідомленням про надання рекомендацій до зарахування вважається оприлюднення відповідного рішення на стендах приймальних комісій закладів вищої освіти, а також відображається у кабінеті вступника в ЄДЕБО.

Вступники, рекомендовані до зарахування на місця державного чи регіонального замовлення, в період з 31 липня до 05 серпня 2021 року зобов’язані виконати вимоги для зарахування: подати особисто оригінали документа про освітній (освітньо-кваліфікаційний) рівень та додатка до нього, сертифікатів зовнішнього незалежного оцінювання та/або інших документів, передбачених Правилами прийому, до відповідної відбіркової комісії, а також укласти договір про навчання між закладом вищої освіти та вступником (за участі батьків або законних представників - для неповнолітніх вступників - які повинні мати при собі паспорт та реєстраційний номер облікової картки платника податків).

У 2021 році подання оригіналів необхідних документів для зарахування на місця державного та регіонального замовлення може здійснюватися шляхом надсилання їх засобами поштового зв’язку з обов’язковим описом вкладень на адресу Приймальної комісії НУХТ, зазначену в Реєстрі суб’єктів освітньої діяльності ЄДЕБО у період з 31 липня до 05 серпня 2021 року. Дату подання документів визначають за відтиском штемпеля відправлення на поштовому конверті, вона має бути не пізніше 05 серпня. У такому випадку договір про навчання між закладом вищої освіти та вступником (за участі батьків або законних представників - для неповнолітніх вступників) укладається впродовж 10 робочих днів від дати початку навчання. Лист з документами надсилати на адресу: 01601 м. Київ, вул. Володимирська, 68, відбіркова комісія навчального підрозділу (замість слів "навчального підрозділу" написати назву свого навчального підрозділу звідси).

У 2021 році подання оригіналів необхідних документів для зарахування на місця державного та регіонального замовлення може здійснюватися шляхом надсилання їх сканованих копій, з накладанням на відповідні файли кваліфікованого електронного підпису вступника, на електронну адресу відповідної відбіркової комісії у період з 31 липня до 05 серпня. Дату подання документів визначають за часом надсилання листа поштового сервісу, вона має бути не пізніше 05 серпня. У такому випадку надання оригіналів необхідних документів та укладання договору про навчання між закладом вищої освіти та вступником (за участі батьків або законних представників - для неповнолітніх вступників) здійснюється впродовж 10 робочих днів від дати початку навчання.    Про кваліфікований електронний підпис

Увага! Вступники, рекомендовані для зарахування на місця державного та регіонального замовлення і які ДОДАТКОВО бажають прийняти участь у конкурсі на інші спеціальності за кошти фізичних та юридичних осіб, повинні зробити відповідне підтвердження у власному електронному кабінеті для відповідної заяви або подати до своєї відбіркової комісії відповідну паперову заяву про своє бажання у довільній формі.

Для укладання Договору про навчання вступника, який є неповнолітньою особою, батьки (один з батьків) повинні мати при собі паспорт та реєстраційний номер облікової картки платника податків.

Для зарахування на навчання за кошти фізичних та/або юридичних осіб (на умовах договору) потрібно виконати всі ті ж дії, що викладені вище, але в терміни з 05 серпня до 11 серпня 2021 року.

Зарахування на навчання на місця державного замовлення на денну та заочну форму навчання відбувається  09 серпня.

Зарахування на навчання на місця, що фінансуються за кошти фізичних та юридичних осіб - не пізніше 11 серпня;

Переведення на вакантні місця державного, регіонального замовлення та на місця за рахунок цільових пільгових державних кредитів осіб, які зараховані на навчання за кошти фізичних або юридичних осіб -  не пізніше 13 серпня.

Другий етап вступної кампанії для зарахування вступників на навчання на місця за кошти фізичних та юридичних осіб (які пропустили перший етап вступної кампанії) - з 16 по 24 вересня.

Подача оригіналів документів для зарахування

Вступники, рекомендовані до зарахування на місця державного чи регіонального замовлення, в період з 31 липня до 5 серпня 2021 року зобов’язані виконати вимоги для зарахування: подати особисто оригінали документа про освітній (освітньо-кваліфікаційний) рівень та додатка до нього, сертифікатів зовнішнього незалежного оцінювання та/або інших документів, передбачених Правилами прийому, до відповідної відбіркової комісії, а також укласти договір про навчання між закладом вищої освіти та вступником (за участі батьків або законних представників - для неповнолітніх вступників - які повинні мати при собі паспорт та реєстраційний номер облікової картки платника податків).

У 2021 році подання оригіналів необхідних документів для зарахування на місця державного та регіонального замовлення може здійснюватися шляхом надсилання їх засобами поштового зв’язку з обов’язковим описом вкладень на адресу Приймальної комісії закладу, зазначену в Реєстрі суб’єктів освітньої діяльності ЄДЕБО у визначені терміни. Дату подання документів визначають за відтиском штемпеля відправлення на поштовому конверті. У такому випадку договір про навчання між закладом вищої освіти та вступником (за участі батьків або законних представників - для неповнолітніх вступників) укладається впродовж 10 робочих днів від дати початку навчання. Лист з документами надсилати на адресу: 01601 м. Київ, вул. Володимирська, 68, відбіркова комісія навчального підрозділу (замість слів "навчального підрозділу" написати назву свого навчального підрозділу звідси).

У 2021 році подання оригіналів необхідних документів для зарахування на місця державного та регіонального замовлення може здійснюватися шляхом надсилання їх сканованих копій, з накладанням на відповідні файли кваліфікованого електронного підпису вступника, на електронну адресу відповідної відбіркової комісії у визначені терміни. У такому випадку надання оригіналів необхідних документів та укладання договору про навчання між закладом вищої освіти та вступником (за участі батьків або законних представників - для неповнолітніх вступників) здійснюється впродовж 10 робочих днів від дати початку навчання.

Для укладання Договору про навчання вступника, який є неповнолітньою особою, батьки (один з батьків) повинні мати при собі Паспорт та Реєстраційний номер облікової картки платника податків.

З питаннями - звертайтесь до своєї відбіркової комісії

Ми працюємо так

Як нас знайти

Про кваліфікований електронний підпис

Подані оригінали документів зберігаються у закладі вищої освіти протягом усього періоду навчання.

У разі зарахування на навчання за рахунок коштів фізичних (юридичних) осіб додатково укладається договір між закладом вищої освіти та фізичною (юридичною) особою, яка замовляє платну освітню послугу для себе або для іншої особи, беручи на себе фінансові зобов’язання щодо її оплати.

Документи для вступу

Для зарахування на навчання для здобуття ступеня бакалавра особи, що здобули вищу освіту за рівнем/ступенем молодшого спеціаліста, бакалавра, спеціаліста чи магістра (іншої спеціальності), особисто пред'являють та подають до приймальної комісії такі документи:

  1. Заява про допуск до участі у конкурсному відборі (подається в електронному вигляді);
  2. Документ державного зразка про раніше здобутий освітній (освітньо-кваліфікаційний) рівень, на основі якого здійснюється вступ (диплом молодшого спеціаліста, бакалавра, спеціаліста, магістра), і додаток до нього;
  3. Сертифікат (сертифікати) та результати (додаток з оцінками) зовнішнього незалежного оцінювання з відповідних предметів 2018, 2019, 2020 та 2021 років.
  4. Медична довідка за формою 086-о (обов'язкова ! Ми - харчовий ЗВО);
  5. Чотири однакових кольорових фотокартки (без головного убору, на однорідному світлому фоні) розміром 3 × 4 см;
  6. Документ, що посвідчує особу та громадянство (копії тих його сторінок, де вказано прізвище, ім'я та по батькові вступника, серія, номер, де, ким і коли виданий документ, місце реєстрації);
  7. Договір про навчання у Національному університеті харчових технологій (укладається з кожним вступником (або його представником - для неповнолітніх вступників));
  8. Копії документів, які підтверджують право вступника на спеціальні умови щодо участі в конкурсному відборі (для осіб, які мають таке право);
  9. Копія реєстраційного номеру облікової картки платника податків (ідентифікаційний номер);
  10. Копія військово-облікового документа (військового квитка або посвідчення про приписку) (для військовозобов’язаних);
  11. Копія свідоцтва про укладення шлюбу, свідоцтва про зміну прізвища тощо (для осіб, які у пред'явлених документах мають розбіжності у прізвищі, імені або по батькові).

Списки зарахованих

про початок навчання

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Остання зміна: 11 серпня 2021