Н У Х Т

Стартував прийом заяв від вступників на освітній ступінь «бакалавр»

10 липня 2019

Стартував прийом заяв від вступників на освітній ступінь «бакалавр»

Сьогодні о 9-й ранку почався прийом заяв у виші для вступу на бакалавра та наскрізного магістра – більшість вступників мають подавати їх в електронній формі через власні кабінети на сайті https://ez.osvitavsim.org.ua/

Нагадуємо, що після подання першої заяви в електронному кабінеті вже нічого, жодні дані, змінити не можна. Тому перед поданням першої заяви вступник повинен перевірити, чи правильно він завантажив усі документи та вказав інформацію.

Зокрема, необхідно перевірити, чи завантажені правильні файли:
- додатка до документа про освіту;
- фото вступника;
- довідки про місце реєстрації, якщо вступник претендує на сільський коефіцієнт.

Перевірити в кабінеті також потрібно:
- чи правильно вами розрахований середній бал;
- чи збігаються бали ЗНО, що відображаються в кабінеті та зазначені в сертифікатах ЗНО;
- чи правильно вказаний номер мобільного;
- чи правильно визначене громадянство, право на додаткові бали та сільський коефіцієнт.

Цього року вступники на бакалавра чи наскрізного магістра можуть подати на бюджет 7 заяв на 4 спеціальності. На контракт можна подати будь-яку кількість заяв.

Джерело фінансування вступник обирає під час подання кожної заяви. Загалом є 2 опції:
- на бюджет, а в разі не отримання рекомендації також на контракт;
- виключно на контракт.

У кожній заяві, яку вступник подає на бюджет, він також обов’язково обирає її пріоритетність – від 1 до 7, де 1 – це найвища пріоритетність, а 7 – найнижча. Таким чином, він позначає, на які конкурсні пропозиції у яких вишах хоче вступити найбільше – їм треба присвоїти найвищі пріоритетності, а які є менш бажаними – для них вказуються нижчі пріоритетності.

Пріоритетність потрібна для того, щоб алгоритм адресного розміщення держзамовлення «розумів», у якій послідовності треба розглядати заяви вступника. Розглядаються абсолютно всі заяви. І на порядок цього розгляду впливає лише обрана пріоритетність – більше нічого. Ні час подання, ні розмір конкурсного бала на це не впливають.

Якщо вступник анулює заяви з першими пріоритетностями, то найвищою в нього буде наступна пріоритетність. Наприклад, заяви з пріоритетностями 1 та 2 скасовані, отже, найвища – 3. Саме з неї почнеться розгляд заяв вступника, й ця заява розглядатиметься одночасно на рівні з першою пріоритетністю інших вступників.

Важливо, що після подання заяви змінити пріоритетність вже неможливо. Водночас, якщо заява з пріоритетом ще не зареєстрована в закладі, то вступник може її скасувати та подати замість неї нову. Але якщо заява вже зареєстрована, то в разі її скасування вступник втрачає пріоритет без можливості його поновлення.

Відслідкувати увесь процес проходження своєї заяви вступник може через її статус, який змінюватиметься в електронному кабінеті.

Статуси можуть бути такими:
Зареєстровано в Єдиній базі – підтвердження факту подання електронної заяви до обраного вишу;
Потребує уточнення вступником – заява прийнята до розгляду вишем, але дані потребують уточнення (які саме – зазначає ЗВО);
Скасовано вступником – заява скасована до присвоєння статусів «Зареєстровано у закладі освіти» і «Потребує уточнення вступником» (у такому випадку можливо скасувати заяву на бюджет без втрати пріоритету і подати замість неї нову) ;
Зареєстровано у закладі освіти – заява прийнята до розгляду;
Допущено до конкурсу – заява допущена до участі у конкурсі;
Допущено до конкурсу (навчання за кошти фізичних і юридичних осіб);
Відмовлено закладом освіти – заява не допущена до участі у конкурсі на підставі рішення приймальної комісії
Скасовано закладом освіти – заява скасована закладом освіти за рішенням приймальної комісії (у разі виявлення технічних помилок, зроблених під час внесення даних до Єдиної бази);
Рекомендовано до зарахування – вступник пройшов конкурсний відбір та рекомендований до зарахування на бюджетне місце;
Рекомендовано до зарахування (навчання за кошти фізичних і юридичних осіб);
Включено до наказу – вступник зарахований на навчання до закладу вищої освіти;
Включено до наказу (навчання за кошти фізичних і юридичних осіб).

Докладна інструкція щодо подання електронних заяв розміщена за посиланням https://mon.gov.ua/storage/app/media/vishcha-osvita/vstup-2019/2019/06/25/ez-2019-21062019.pdf Також можна переглянути відео: https://youtu.be/jlUj4lAUpYI

Є невеликий відсоток вступників, які подають заяви в паперовій формі до приймальних комісій вишу. Це ті, хто:
- вступає за співбесідою, іспитами, квотами 1, 2, квотою для іноземців;
- має розбіжності в даних в ЄДЕБО та в шкільному свідоцтві (атестаті), сертифікаті ЗНО;
- вступає для повторного навчання за бюджетні кошти;
- подає іноземний документ про освіту;
- є іноземцями або особами без громадянства, які постійно проживають в Україні;
- подає документ про освіту старого зразка (виготовлений НЕ за фотополімерними технологіями) ;
- подає заяву після закінчення терміну роботи електронних кабінетів;
- не може зареєструвати електронний кабінет або подати електронну заяву з інших причин, що підтверджено довідкою приймальної комісії вишу.

Нагадуємо, що реєструвати кабінети та подавати через них заяви можна буде до 18-ї години 22 липня для тих, хто вступає за сертифікатами ЗНО та/або творчими конкурсами, складеними з 1 до 10 (12) липня, й до 16 липня – для вступників за співбесідою, іспитами чи творчими конкурсами.

26 липня вступники будуть знати, чи отримали бюджетне місце, до 31 липня вони повинні будуть принести оригінали документів до вишів для зарахування. 1 серпня відбудеться зарахування на бюджет, з цього ж дня починається оприлюднення списків на контракт. Зарахування на контракт може тривати до 30 вересня. 

 

Опублікований: 10-07-2019
Читайте також:
Маркетологи вчаться дистанційному управлінню

Студенти кафедри маркетингу відвідали майстер-клас «Як працювати з віддаленими командами», що відбувся в залі Loft KWINHALL за сприяння IT-консалтингової компанії «QUBIT LABS». Метою заходу було донести до слухачів, як оптимально самоорганізовуватися та ефективно керувати працівниками за умови дистанційних видів роботи. Спікери запевняли, що не важ...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Маркетологи вчаться дистанційному управлінню 28 січня 2019

Івано-Франківський коледж ресторанного сервісу і туризму НУХТ нагороджений золотою медаллю за міжнародне співробітництво

19-21 квітня 2018 року Івано-Франківський коледж ресторанного сервісу і туризму НУХТ взяв участь у 33-й міжнародній спеціалізованій виставці «Освіта та кар’єра-2018», яка працювала у Національному центрі ділового та культурного співробітництва «Український дім» (м. Київ). Коледж представили заступник директора з навчально-виховної роботи Олеся Стах...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Івано-Франківський коледж ресторанного сервісу і туризму НУХТ нагороджений золотою медаллю за міжнародне співробітництво 23 квітня 2018

Стартував прийом робіт на Конкурс стартап-проектів і Конкурс інноваційних проектів

Стартував прийом робіт на Конкурс стартап-проектів і Конкурс інноваційних проектів – заявки можна подати до 28 лютого 2019 року. Обидва конкурси відбудуться у рамках щорічного Всеукраїнського фестивалю інновацій (14-16 травня 2019 року). Участь у Конкурсі стартап-проектів можуть взяти роботи, представлені вишами, науковими установами національних ...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Стартував прийом робіт на Конкурс стартап-проектів і Конкурс інноваційних проектів 14 січня 2019

Творчість митців епохи Відродження обговорили студенти із гостем зі Сполучених Штатів Америки

Старший викладач кафедри ділової іноземної мови та міжнародної комунікації Наталія Божок та іноземний гість зі Сполучених Штатів Америки Stuart Snuggs провели зі студентами-менеджерами 1 курсу Навчально-наукового інституту економіки і управління святковий захід «Renaissance poets». Епоха Відродження дала цілу когорту визначних авторів, імена яких ...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Творчість митців епохи Відродження обговорили студенти із гостем зі Сполучених Штатів Америки 20 травня 2019