Здобувачі освітньої програми «Реклама та зв’язки з громадськістю» відсвяткували своє професійне свято, провівши конкурс рекламного креативу. Підготовка до свята розпочалася заздалегідь: на сторінці спеціальності в Інстаграм учасники конкурсу – здобувачі всіх чотирьох курсів – спочатку обирали продукт для розроблення власної рекламної кампанії, потім створювали рекламні креативи. Цьогоріч предметом творчого пошуку стала кава, що надихнула учасників на створення унікальних та інноваційних проєктів.
Студенти кожного курсу мали завдання розробити повноцінну рекламну кампанію для уявного кавового бренду. Кожна команда підійшла до завдання з оригінальною стратегією, використовуючи різні інструменти сучасного маркетингу: від соціальних медіа до відеореклами та креативних офлайн-акцій.
Презентували свої рекламні кампанії здобувачі у день професійного свята, 23 жовтня, у студентському клубі. На початку заходу студентів-бакалаврів привітали випускники спеціальності «Реклама та зв’язки з громадськістю» та магістранти, записавши мотиваційне відео, у якому поділилися досвідом власної реалізації у сфері журналістики, реклами та PR.
Журі конкурсу, до складу якого входили викладачі кафедри і магістранти освітньої програми «Реклама та зв’язки з громадськістю», обрали переможців конкурсу, відзначивши оригінальність презентацій та креативність рекламних кампаній, представлених студентами.
Отже, День рекламіста в університеті став не тільки майданчиком для обміну ідеями, але й показав, що майбутнє реклами в надійних руках. Бажаємо нашим здобувачам завжди вірити в себе, розвивати свою творчість і стати в майбутньому високопрофесійними фахівцями в галузі реклами та PR.