Зміст творчої роботи 2018

 

Учасникам пропонується розробити елементи рекламної кампанії для запропонованого комісією харчового продукту (без бренду).

Рекламна кампанія для продукту, відмінного від запропонованого комісією харчового продукту, оцінюється в 0 (нуль) балів.

У ході викладу учасник має надати відповіді на такі завдання:

  1. Придумати назву продукту, не використовуючи вже відомі імена брендів.
  2. Придумати слоган (рекламне гасло, що виражає основну ідею) для запропонованого продукту.
  3. Описати, як передбачається рекламувати товар (яка основна ідея рекламної кампанії, які її складові, де і як розміщувати рекламу, для яких типів споживачів її передбачено, які емоції має викликати реклама тощо). Бажано рекламувати сам товар, а не особливості домішок чи зміну смаку.
  4. Написати рекламний текст для сайту виробника чи інтернет-магазину, який реалізує продукт (обсяг від 1000 до 2000 знаків із пробілами). У тексті розкрити особливості продукту, його переваги, відмінність від інших. Рекламний текст повинен містити такі компоненти: заголовок, який спонукатиме до прочитання тексту, вступну частину (в ній створюється основна інтрига і зацікавлюється споживач), основну частину (розкриваються переваги продукту) і заключна (споживача закликають зробити вибір). Можна використовувати різні форми й жанри для написання тексту: у вигляді справжнього чи придуманого інтерв’ю, використовуючи казкові образи й фантастичний сюжет, включаючи віршовані фрагменти тощо. Оригінальність подачі буде оцінена в розділі «креативність».

До творчої роботи можна додавати ілюстрації.

Творча робота виконується на спеціально оформлених аркушах відповіді, які мають бути пронумеровані учасником.

Кожну частину відповіді слід розпочинати зазначенням відповідного номеру завдання.

Між частинами відповіді слід залишати два - три вільних рядка для записів при перевірці роботи.

Відповідь обов'язково має закінчуватися на аркуші із місцем для підписів викладачів.