Реклама та зв'язки з громадськістю (бакалавр)

Підготовка фахівців у галузі знань
06 «Журналістика»
освітнього ступеня «Бакалавр»
за спеціальністю 061 «
Журналістика»
та професійним спрямуванням
«Реклама та зв'язки з громадськістю»

Фахівець з реклами та зі зв'язків з громадськістю або, як прийнято говорити, з PR (PublicRelations), – одна з найцікавіших і найзатребуваніших сучасним ринком праці професій. Це пов'язано з об'єктивним постійним підвищенням ролі людського чинника в нашому житті. Ця спеціальність поєднує в собі творчу й  економічну складові, відповідає сучасним світовим кваліфікаційним стандартам та інноваційним тенденціям розвитку ринку праці, користується незмінним зростаючим попитом серед роботодавців.

Для України ця професія молода, але зростаючий інтерес до неї і усвідомлення важливості комунікаційної діяльності практично у всіх структурах і сегментах суспільства обумовлює необхідність підготовки професіоналів для державних і комерційних структур, для засобів масової інформації та громадських, соціальних, релігійних організацій, для великих корпорацій і фінансових установ.

У налагодженні ефективних доброзичливих двосторонніх зв'язків з громадськістю зацікавлені державні структури, які потребують підтримки та довіри суспільства; приватні компанії, що прагнуть до підвищення конкурентоспроможності вироблених товарів і послуг; окремі особистості і суспільні групи, які прагнуть поліпшити свій імідж і мріють заручитися підтримкою ЗМІ. Фахівці, які уміють створити і забезпечити ефективну роботу систем громадських зв'язків – незамінні у  сучасному світі бізнесу і політики.

Спектр діяльності фахівця з реклами та зв'язків з громадськістю надзвичайно широкий, адже він:

  • планує рекламні кампанії й координує дії тих, хто займається виготовленням реклами – дизайнерів, копірайтерів;
  • визначає концептуальні основи розвитку рекламної діяльності та зв’язків з громадськістю;
  • готує й поширює інформацію про якість, особливості й переваги товарів та послуг;
  • продумує концепцію рекламного продукту;
  • контролює рекламний бюджет організацій;
  • створює привабливий образ будь-якої особистості  і організації в очах громадськості;
  • вибудовує ефективні стосунки організації з представниками влади, споживачами, партнерами і суспільством в цілому;
  • контролює та здійснює написання статей, прес-релізів, ведення блогів, участь в соціальних мережах, забезпечує інформаційну підтримку корпоративного сайту;
  • організовує внутрішні комунікації в компанії;
  •  представляє інтереси організації на національному або міжнародному рівнях тощо.

Якщо Ви:

  • динамічні;
  • комунікабельні, вмієте взаємодіяти з різними людьми;
  • креативні, володієте здатністю до творчої діяльності;
  • вмієте правильно, логічно і зв'язано висловлювати свої думки;
  • здатні до аналізу та прогнозування;
  • маєте широкий кругозір;
  • володієте організаторськими здібностями, умінням організувати роботу інших людей;
  • володієте почуттям відповідальності;
  • віддаєте перевагу різноманітність і досягнення нових завоювань;
  • прагнете вдосконалюватися і досягати кар'єрного зростання

приходьте вчитися в PRестижний вуз PRестижній PRофесії!

Аргументи на користь навчання за спеціальністю «Реклама та зв'язки з громадськістю» на факультеті обліку, фінансів та підприємницької діяльності в Національному університеті харчових технологій:

  • НУХТ - один з найавторитетніших українських ВНЗ;
  • високий рівень підготовки на факультеті обліку, фінансів та підприємницької діяльності з економічних дисциплін дозволяє розширити кар'єрні можливості і працювати в широкому полі реклами і в інших сферах бізнесу; 
  • на спеціальності "Реклама і зв'язки з громадськістю" НУХТ свідомо обрано управлінський аспект підготовки фахівців;
  • ґрунтовне викладання в НУХТ міжнародних аспектів рекламної діяльності надає можливість працювати не тільки в українських, але і в зарубіжних рекламних компаніях; 
  • у НУХТ є всі можливості для того, щоб не лише навчання, а й дозвілля у найкращі студентські роки було по-справжньому цікавим.

Переваги вищої освіти з реклами та зв'язків з громадськістю:

  • це напрямок з високою соціальною оцінкою, творчим потенціалом і гідною матеріальною винагородою; 
  • це диплом, з яким не буде проблем з працевлаштуванням - із багатьох тисяч фахівців, що працюють сьогодні в українському рекламному бізнесі, професійну освіту мають лише кілька відсотків;
  • це системні знання не тільки в класичній рекламі, а й в сфері маркетингових комунікацій, без яких не може розвиватися сучасний бізнес; 
  • це широке коло спілкування і цікаве життя в рекламному світі; 
  • це унікальна освіта з універсальним діапазоном, що дає можливість випробувати себе в найрізноманітніших областях реклами – від креативу до керівництва масштабними рекламними проектами і застосовувати свої знання в суміжних сферах.

Серед професій, які згодом можуть опанувати студенти, що навчаються за спеціалізацією «Реклама і зв'язки з громадськістю», можна виділити:

  • креативний директор (розробка концепції реклами);
  • фахівець по роботі із засобами масової інформації (підтримання контактів з представниками засобів масової інформації);
  • менеджер зі зв'язків з громадськістю (організація та проведення спеціальних PR-заходів, акцій та ін.);
  • рекламний агент і менеджер по роботі з клієнтами (робота з клієнтами, розробка рекламної стратегії);
  • копірайтер (написання текстів чи слоганів, заснованих на розробленій стратегії проведення рекламних компаній);
  • спічрайтер та прес-секретар керівників громадських, політичних та державних установ (підбір, аналіз інформації, наданої ЗМІ);
  • керівник і фахівець підрозділів зв'язків із громадськістю органів влади всіх рівнів;
  • PR-консультант в рекламних та консалтингових агентствах,
  • іміджмейкер у сферах політики та шоу-бізнесу,
  • журналіст у ЗМІ,
  • фахівець з внутрішньокорпоративних і інших соціальних комунікацій тощо.

Перелік фахових предметів, які вивчають студенти спеціалізації «Реклама і зв’язки з громадськістю»:

1. Антикризовий PR;

2. Бізнес-комунікації та основи ділового спілкування;

3. Брендинг;

4. Виборчі кампанії;

5. Етика реклами та PR;

6. Зв’язки з громадськістю;

7. Іміджелогія;

8. Інноваційні технології в рекламі та PR;

9. Інформаційні війни;

10. Історія реклами;

11. Історія PR;

12. Кількісні методи в PR;

13. Комунікаційні технології;

14. Консалтинг у PR та рекламі;

15. Конфліктологія;

16. Креативність у PR;

17. Майстерність актора;

18. Маркетингові комунікації в рекламі та PR;

19. Медіа – психологія;

20. Ораторське мистецтво;

21. Організація PR – заходів;

22. Організація виробництва рекламних та PR – структур;

23. Основи іміджелогії;

24. Основи реклами та PR;

25. Політична психологія;

26. Політологія;

27. PR органів державної влади та місцевого самоврядування;

28. PR у політичній сфері;

29. PR у соціокультурній сфері;

30. PR у сфері бізнесу;

31. Право в галузі реклами та зв’язків з громадськістю;

32. Психологія масових комунікацій;

33. Реклама в системі маркетингових комунікацій;

34. Реклама у виставковій діяльності;

35. Рекламна діяльність;

36. Релігії в сучасному світі;

37. Соціальні комунікації;

38. Спічрайтинг та копірайтинг;

39. Теорія масової інформації;

40. Теорія і методика рекламної і PR-творчості;

41. Технології виробництва реклами;

42. Теорія PR;

43. Теорія реклами.

Більше інформації про спеціальність 061 «Журналістика», спеціалізація «Реклама та зв'язки з громадськістю»