ПАТ «Карлсберг Україна»

Оголошуємо відкритою вакансію спеціаліста відділу обслуговування клієнтів (м. Київ).

Основні вимоги:

  • вища освіта (готові розглядати студентів 4-5 курсів);
  • бажаний досвід роботи оператором call-center,  у компаніях по прийому замовлень від торгових точок чи роздрібних мереж (готові розглядати без досвіду);
  • готовність працювати з широким асортиментом продукції;
  • навички ділового спілкування, стійкість до стресових ситуацій, здібність до швидкого навчання;
  • Microsoft Office - вневнений користувач; 

Основні обов'язки:

  • прийняття та опрацювання замовлень;
  • аналіз, створення запасу та контроль залишків продукції;
  • вирішення проблем при прийнятті продукції у клієнтів;
  • опрацювання договорів VIP-клієнтів та дистрибуторів.

Ми пропонуємо:

  • Офіційне працевлаштування;
  • Медичне страхування;
  • Можливість професійного розвитку.

Будь ласка, надсилайте резюме в департамент персоналу на e-mail: Inna.Tsiona@carlsberg.ua В темі листа просимо вказати «Спеціаліст відділу обслуговування клієнтів».

У випадку запитань, телефонуйте за номером 067 414 29 54.

 

З повагою,

ПАТ «Карлсберг Україна»