Компанія «Миронівський хлібопродукт»

13 грудня до Національного університету харчових технологій завітали представники від компанії «Миронівський хлібопродукт». Вони провели лекцію в актовому залі нашого університету,  яку відвідали студенти різних спеціальностей.

«Миронівський хлібопродукт» – українська компанія, що динамічно розвивається, будуючи свою діяльність на основі унікальної моделі вертикальної інтеграції.

Ця компанія є лідером на аграрному ринку країни в галузі птахівництва, і стрімко нарощує потужність виробництва курятини. Спеціалісти підприємства володіють унікальними для галузі знаннями та досвідом.

Основа успіху компанії – це люди, інвестиції, бізнес-модель, ефективність менеджменту та передові технології.

Наші студенти мали змогу більш детально дізнатися про діяльність компанії, її структуру та можливість проходження стажування  за відповідними спеціалізаціями з подальшим працевлаштуванням .

«Миронівський хлібопродукт» є досить масштабним підприємством на ринку, адже включає в себе одразу декілька груп компаній, спеціалізованих за різними напрямками діяльності. Всі підприємства побудовані й оснащені за останнім словом техніки.Також «Миронівський хлібопродукт» містить такі відомі бренди, як ТМ «Наша Ряба», ТМ «Легко!», ТМ «Бащинский» та ТМ «Qualiko».

В основі діяльності компанії – розуміння того, що вона повинна відповідати інтересам і потребам суспільства.

Підприємство «Миронівський хлібопродукт» прагне найкращих результатів, оптимально використовуючи людські, природні та фінансові ресурси.