Join UP!

 

ОПЕРАТОР КОНТАКТ ЦЕНТРУ

Провідний туристичний оператор Join UP! запрошує взяти участь в конкурсі на вакансію.

ОБОВ'ЯЗКИ:

1. Інформаційне обслуговування клієнтів по телефону згідно прописаним алгоритмам, використовуючи регламенти та стандарти клієнтського обслуговування.

2. Інформування клієнтів про всі унікальні продукти і переваги Компанії на туристичному ринку. У разі необхідності, отримання консультації у відповідних відділах.

3. Облік усних зауважень, пропозицій і побажань від туристів, з подальшою передачею даних зацікавленим особам.

4. Своєчасна обробка вхідних звернень.

5. Формування «теплих» дзвінків для франчайзингової і власної мережі агенцій.

6. Формування емоційної лояльності та довіри клієнта.

7. Виявлення потреби клієнта згідно з алгоритмом, а також рівномірний і збалансований розподіл звернень між франчайзинговими і власними точками продажу відповідно до мети виклику.

9. Фільтрація дзвінків за цілями звернень і закриття контактів непродажного характеру, де не потрібна консультація менеджерів агенцій.

ВИМОГИ:

o Грамотна мова, чітка дикція, високі комунікативні навички.

o Уміння працювати з людьми, кліентооріентованість.

o Знання ПК на рівні користувача.

ОСОБИСТІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ:

Уважність, посидючість, старанність, дисциплінованність, пунктуальність, грамотність, оперативність у виконанні завдань, стресостійкість.

КОМПАНІЯ ПРОПОНУЄ:

o Офіційне оформлення, згідно КЗпП України.

o Оплачувана відпустка (24 дні).

o Гнучкий графік роботи: п'ятиденка з 09:00 до 18:00, з 10:00 до 19:00, з 11:00 до 20:00 + 2 чергові суботи в місяць з 10:00 до 17:00 або з 11: 00 до 18:00, неділя – вихідний.

o Комфортні умови роботи в сучасному Бізнес Центрі (у м. Бориспільська).

o Кар'єрне зростання в молодому та дружньому колективі.

o Можливість придбання продуктів компанії зі знижками.

o Медична страховка.

Чекаємо Ваше відеорезюме та друковане резюме (деталі у нашому червоному флаєрі).

Удачі Вам і до зустрічі на співбесіді!