Якість і сервіс міжнародного рівня

11 квітня 2017

Слухачі сертифікатної освітньої програми «Технології в ресторанному бізнесі» познайомилися з організацією роботи закладів ресторанного господарства (ресторану, лобі-бару, лаунж-бару) при готельному підприємстві. Об’єктом дослідження став 5* готель «InterContinental Kyiv», який розташований в історичному, культурному і діловому центрі м. Києва.

Лобі-бар знаходиться на першому поверсі готелю, тому з нього і почалося знайомство учасників сертифікатної програми із закладами ресторанного господарства. На другому поверсі – ресторан «Olivera» італійського кулінарного спрямування, в якому готують найкращі сніданки в Європі, як стверджує персонал готелю. Су-шеф ресторану познайомила студентів зі складом виробничим приміщень – доготівельними цехами – холодним і гарячим, спеціалізованим кондитерським цехом; організацією технологічних процесів; асортиментом сніданків: континентальним, американським, національним і навіть азіатським. В обідній залі ресторану, обладнаній сучасною «шведською лінією», слухачі сертифікатної освітньої програми дізналися про організацію обслуговування сніданків для мешканців готелю, відзначивши дотримання персоналом підприємства міжнародних стандартів сервісу. Завершили знайомство із закладами харчування, піднявшись до лаунж-бару «b-hush», звідки відкривається прекрасний панорамний вид на Михайлівську площу.

Приємним доповненням екскурсії стало знайомство з іншими групами приміщень 5* готелю «InterContinental Kyiv». Номерний фонд –  272 номери, і слухачі програми оглянули «стандарт» двомісний й одномісний та «Президентський апартамент». Культурно-дозвіллєва група приміщень представлена декількома конференц-залами різної місткості від 80 до 350 м2, обладнаними сучасним устаткуванням для проведення ділових зустрічей, конференцій, симпозіумів. Фізкультурно-оздоровча група приміщень включає салон-краси, спа-центр, басейн і фітнес-центр. Майбутні фахівці з готельної та ресторанної справи розпитували про основні та додаткові послуги, інноваційні готельні продукти, вимоги до персоналу і навчальні програми тощо. Співробітники охоче ділилися своїми «історіями успіху» і знайомили з корпоративною культурою готелю міжнародного рівня.

Викладачі кафедри технології харчування та ресторанного бізнесу вдячні адміністрації «InterContinental Kyiv» за організацію екскурсії для слухачів сертифікатної освітньої програми «Технології в ресторанному господарстві» одним з кращих підприємств готельного господарства м. Києва.

    СТРІЧКА НОВИН