Як бути переконливим?

11 квітня 2017

Під егідою Американського дому (America House), своєрідного динамічного простору для діалогу, розвитку та творчості, відбувається багато різноманітних заходів.

8 квітня America House відкрив двері перед відвідувачами та онлайн-аудиторією і надав можливість удосконалити свої вміння в мистецтві спілкування з людьми.

Публічний виступ – це гарна можливість зацікавити багатьох людей своєю ідеєю. Але як початківці, так i досвідчені оратори стикаються з певними труднощами. Комусь складно робити презентації, хтось хвилюється, комусь важко переконати i захопити колег своєю ідеєю.

Маючи намір дізнатися якомога більше про ораторське мистецтво, вміння сформулювати думку та переконувати аудиторію, доцент кафедри ділової іноземної мови та міжнародної комунікації Олена Галинська разом зі студентами 3 курсу, спеціальності «Маркетинг», відвідала майстер-клас із ораторської майстерності «Як бути переконливим?». Проводив майстер-клас сертифікований тренер із ораторського мистецтва і публічних виступів, автор власних тренінгів із комунікації та 50 статей із публічних виступів Дмитро Маліночка. На заході були присутні керівники фірм, підрозділів, маркетологи, менеджери з продажу, студенти.

Під час майстер-класу слухачі дізналися дуже багато корисних речей: як нічого не забувати під час публічного виступу; як підібрати потрібні аргументи та побудувати лінію аргументації; яка структура презентації є максимально ефективною; як імпровізувати під час промови; як знайти спільну мову з різними слухачами; корисні секрети переконливого виступу.

Усе це, на думку експерта, допоможе подолати хвилювання та завжди знати, що сказати. Дмитро наголосив, що ключовим моментом публічного виступу є знання теми, внутрішній намір спікера, його власна мета: Що я можу віддати аудиторії? Що я хочу, щоб люди запам’ятали?

Впродовж майстер-класу між тренером і присутніми постійно існував зворотній зв'язок: у вигляді дискусії, питання-відповіді, разом робилися акценти на важливих деталях та висновки. Наші студенти, зокрема Галина Панченко і Оксана Дубінська, також були задіяні в практичному завданні, спробувавши за встановлений час виконати поставлене тренером завдання.

Як викладач, так і студенти, майбутні маркетологи, залишилися дуже задоволені зустріччю, адже проведений майстер-клас був, безсумнівно, корисним для всіх.

    СТРІЧКА НОВИН