Талант до викладання

9 жовтня 2017

При вступі до магістратури студентам кафедри біотехнології і мікробіології, буває, здається, що нарешті можна буде трохи розслабитися і відпочити від безперервної навчальної гонки, якою були 4 роки бакалаврату. Але з перших же тижнів навчання студенти розуміють, як вони помилялися. Підготовка до лекцій, семінарів і написання статей забирають майже увесь час, а також викладачі не впускають можливості урізноманітнити навчальний процес шляхом додавання нових «цікавинок» у домашні завдання.

Кажуть, що талановиті люди талановиті в усьому. Це стосується і наших біотехнологів. Інженери-науковці повинні володіти не тільки професійними навичками, вміннями роботи в лабораторії, аналітичним і логічним мисленням, а повинні так само мати розвинену уяву й хист до виконання творчих завдань. Крім того, деяким студентам після магістратури щастить поступити до аспірантури і в подальшому стати майстерними викладачами. Отже, магістранти вже зараз мають здобувати навички проведення лекцій, адже колись вони можуть стати в нагоді.

Досягти даної цілі біотехнологам допомагає доцент кафедри біотехнології і мікробіології Оксана Скроцька. Так, вона довірила трьом студентам І курсу магістратури спеціальності 162 «Біотехнології та біоінженерія» спеціалізації «Фармацевтична біотехнологія» – Артему Герштману, Дар’ї Гаврилкіній та Владиславу Лазебнику – спробувати себе у ролі викладача і провести лекцію з предмету «Технологія косметичних лікарських засобів» на тему «Захворювання шкіри та способи їх лікування або попередження за допомогою косметичних лікарських засобів».

Троє «лекторів» відмінно впорались із завданням – для проведення лекції вони підготували презентацію, відеоматеріали та невелику гру, яка повинна була допомогти студентам-слухачам засвоїти матеріал лекції. Спочатку студенти презентували відео, де була детально охарактеризована будова і структура шарів шкіри, потім обговорили функції шкіри (їх 9) і порівняли 4 основні типи шкіри. Також були проаналізовані захворювання шкіри та способи їх лікування і профілактики саме за допомогою косметичних лікарських засобів, а не тільки медичних. Наприкінці пари студенти поділилися на дві команди та зіграли в гру «Alias», слова для якої були складені за тематикою лекції.

Студенти-лектори були дуже задоволені, адже отриманий досвід публічного виступу допоможе їм у майбутньому – при презентації курсової чи дипломної роботи, а також під час виступу на практичному занятті чи конференції. Тож бажаємо їм успіху! 

    СТРІЧКА НОВИН