SMM: погляд зсередини

3 листопада 2017

​Маркетологи не оминули нагоди дізнатися більше про стратегії та інструменти маркетингу в соціальних мережах від SMM-спеціаліста Катерини Репіч. Cпікер ознайомила аудиторію з останніми тенденціями та можливостями просування в популярних соціальних мережах (Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn, Youtube тощо), способами приваблення цільової онлайн-аудиторії, основними функціональними обов’язками фахівців у сфері SMM (аналіз бізнесу, його оточення, ідентифікація цільової аудиторії та пошук її інсайтів, формування стратегії поведінки в соціальних мережах, копірайтинг, візуальний контент, таргетинг, постійний моніторинг діяльності, робота з лідерами думок і блогерами, спілкування з аудиторією тощо).

Слухачі на прикладі кейсів переконалися, що SMM – це не просто набір лайків і постинг картинок, а цілеспрямована копітка робота по реалізації запланованих цілей стратегії комунікацій бренда в соцмережах. Особливу цікавість викликали у студентів професійні поради лектора щодо можливих дієвих способів реакції на критику бренда, на яку потрібно звертати увагу і перетворювати в конструктив, та критеріїв успішного контенту: розважай, навчай, переконуй, навіюй. На завершення спікер побажала студентам працювати у задоволення, досягати професійного успіху та наголосила на необхідності постійного самовдосконалення та саморозвитку.

Лекція була цікава та спонукала студентів до спроб перевірити свої здібності у сфері SMM, адже це перспективна і затребувана на ринку праці професія, де кожний може знайти цікавий для себе проект. До того ж, цю роботу можна виконувати віддалено і у вільний від навчання час, що особливо зацікавило майбутніх маркетологів. Досить сидіти у соціальних мережах, час заробляти на них – такий висновок зробили для себе студенти кафедри маркетингу.

    СТРІЧКА НОВИН