Перші піарщики НУХТ

23 червня 2017

​Цього року вперше відбулися захисти дипломних бакалаврських проектів за спеціальністю «Реклама і зв’язки з громадськістю». Лише чотири роки назад у нашому університеті була ліцензована ця спеціальність і ось, у відповідь всім скептикам, хто не розумів доцільності її відкриття в НУХТ, бакалаври продемонстрували креативність справжніх піарщиків.

Дипломні роботи рекламістів були спрямовані на розроблення рекламної кампанії для закладів харчування. За свідченням членів Екзаменаційної комісії, викладачів кафедри маркетингу, студенти представили до захисту цікаві й нестандартні проекти. Причому підприємства, для яких створювалися проекти, зацікавилися розробками, а деякі, за рекомендацією дипломників, уже змінюють фірмовий стиль і логотип.

Довіру до якості підготовки рекламістів у нашому виші роботодавці засвідчили й запрошеннями їх на роботу. Уже після першої виробничої практики п’ятьом студентам запропонували залишитися працювати на підприємстві, а ще троє зараз проходять стажування.

У керівництва Навчально-наукового інституту економіки і управління та викладачів кафедри маркетингу (випускової за спеціальністю«Реклама і зв’язки з громадськістю») багато планів щодо розвитку цього напряму підготовки. І, перш за все, – збільшення ліцензійного обсягу, адже з року в рік зростає кількість вступників до нашого університету саме за цією спеціальністю (минулого року конкурс складав 10 осіб на одне місце), і прагнення всіх бажаючих ми не в змозі задовольнити. А ще з нового навчального року планується запустити новий проект – навчальне рекламне агентство, у якому б усі зацікавлені студенти змогли проявити й удосконалити свою майстерність. А поки що новоспечені бакалаври готуються до вступних випробувань у магістратуру. Тож побажаємо їм успіху!

    СТРІЧКА НОВИН