Навчатися ніколи не пізно

17 травня 2017

​Викладачі кафедри біотехнології та мікробіології свій багаторічний досвід викладацької діяльності поповнюють новими знаннями щодня. У цьому їм допомагає незмінний партнер і бажаний гість – фармацевтична корпорація «Артеріум» і тренер Євгеній Куджоян. Так, нещодавно для викладацького складу кафедри відбувся тренінг «Переважна модальність». Переважна модальність характеризує схильність людини до сприйняття та оброблення інформації через одну з сенсорних систем. Так, візуали (сприймають інформацію через зір) завжди розташуються близько до осередку інформації (стенд, мультимедійна презентація) і, зазвичай, ними зайняті перші місця на лекційних і практичних заняттях. Для аудіалів (сприймають інформацію через слух) немає значення місце у аудиторії, головна їх мета – почути. Для них презентація чи стенд завжди мають бути доповнені та прокоментовані. Існують і треті особистості, для яких ні наявність презентації чи розповідь викладача не є пріоритетом. Спосіб щось зрозуміти у цих людей – це безпосередньо відчути, потримати у руках. Це кінестети, і їх увагу привернути можна лише можливістю щось відчути на дотик.

Малу кількість становлять особистості, у яких ці три модальні системи розвинені однаково, це дигітали, для яких будь-який зі способів отримання інформації є однаково важливим. Яке ж це значення має для викладача? Знання переважної модальності дає змогу налаштувати студентів не під конкретний елемент поведінки – рухи, голос, слова, а під більш загальні методи сприйняття інформації, що зумовлює їх більшу гнучкість у поведінці, а, як наслідок, може стати у допомозі розвитку у кінестета навичок візуала чи аудіала або навпаки. Такі знання для викладача дають змогу організувати навчальний процес таким чином, щоб максимально задіяти сенсорні системи студентів і зробити сприйняття інформації легшим.

Отож, колектив кафедри щиро вдячний корпорації «Артеріум» за чудовий тренінг для молодих і досвідчених педагогів.

    СТРІЧКА НОВИН