Мотивований персонал – успішний бізнес

18 квітня 2017

Як правильно стимулювати працівників, щоб вони нарощували прибутки компанії? Як втримати перспективних співробітників, щоб їх не переманили конкуренти? Над цими питаннями «ламають» голови HR-спеціалісти по всьому світу, вдаючись до креативу та інновацій. Для студентів спеціальності «Управління персоналом та економіка праці» Навчально-наукового інституту економіки і управління мотивація персоналу – нормативна дисципліна, яку вони вивчають не лише на парах. Нещодавно у бізнес-школі МІМ-Київ відбувся тренінг «Мотивація і демотивація підлеглих. Управління, побудоване на участі» від президента Європейської Федерації Коучів України (ECF Ukraine) та власниці проектної групи «HR-LAND™» Наталії Романенко, учасниками якого стали і наші студенти.

Наталія пояснила аудиторії, як змінюються пріоритети в системі мотивації на кожній стадії розвитку бізнесу; розповіла про 12 провідних мотивів, якими керуються співробітники будь-яких компаній (гроші, влада, соціальні контакти, творчість, фізичні умови праці, публічне визнання тощо), та навела до кожного із них приклади дієвих мотиваційних технік як фінансово затратних, так і нематеріальних; вказала, які професійні інструменти використовують HR-менеджери для отримання фідбеку від працівників та оцінювання рівня їх задоволеності роботодавцем.

Разом зі спікером студенти розглянули піраміду демотивації персоналу, типові причини втрати інтересу до роботи, ознаки, за якими їх можна завчасно діагностувати, універсальні та унікальні способи боротьби із ними, що напрацьовані світовою управлінською практикою.

Власники провідних компаній в Україні, зокрема, PWC, KPMG, СТБ, Adidas, Samsung, Ferrero Ukraine, Carlsberg та інші, вже багато років довіряють пані Наталії проведення коучинг-сесій для персоналу, у тому числі в кризових ситуаціях, тож цінними для ейчарів-новачків були її поради та кейси щодо проведення мотиваційних бесід – особливої техніки консультування «проблемних» працівників, у цілях профілактики конфліктів у колективі та у випадках прийняття керівництвом «непопулярних» рішень.

Мотивації в бізнесі з кожним роком приділяється все більша увага, це – його початок та основний двигун до успіху, а для управлінців персоналом – затребуваний напрямок професійної діяльності, навики якого наші студенти вдало опановують під керівництвом досвідченого експерта.   

    СТРІЧКА НОВИН