Міні-виставка

6 грудня 2017

Студенти-маркетологи творчо підійшли до вивчення теми щодо організації виставок та ярмарок як складової маркетингових комунікацій, організувавши на парі міні-виставку.

4 грудня відбулася імпровізована виставка зі справжньою реєстрацією учасників (якими стали усі присутні на парі), уявними спонсорами, але цілком реальними смаколиками. Майстер-клас провели майбутні гуру маркетингу (а наразі студентки четвертого курсу) Анастасія Долюк та Олександра Євтушенко, які презентували свої проекти та власне бачення перспектив розвитку цього сучасного та актуального маркетингового інструменту комунікаційного міксу.

Студенти дізнались безліч цікавих фактів і корисної інформації, що неодмінно знадобляться у майбутній професії. Особливу цікавість викликала інформація щодо типів відвідувачів виставок, особливостей їх проведення, методів оцінювання ефективності участі у виставках тощо. Кожний зі студентів наприкінці пари зміг віднайти себе за індивідуальними характеристиками та ідентифікувати свій тип як відвідувача виставки.

Проведення пар у нестандартній та цікавій подачі – не новинка для кафедри маркетингу, але варто відзначити, що креативність студентів не має меж і щоразу приємно вражає!

    СТРІЧКА НОВИН