Квест у МЕТРО

6 грудня 2017

​Проект ProductiveWorkspace кафедри управління персоналом та економіки праці триває і завжди в пошуках кращих роботодавців та новаційних форматів зустрічі із ними. Цього разу студенти-ейчари мали нагоду відточити HR hard skills та ознайомитись зі специфікою роботи одного з найбільших ритейлерів України – METRO cash&carry Ukraine, що наразі керує 23 торговельними центрами із загальною чисельністю персоналу понад 3500 осіб, на квест-турі в гіпермаркеті мережі.

24 учасники розподілились на 4 команди під керівництвом менеджерів-кураторів; кожна команда обрала капітана, який отримував на Viber завдання по типу «знайти товари власної торгової марки METRO та викласти із них задані логотипи», «пройти бліц-опитування на знання асортименту та робочих процесів в компанії», «сфотографуватись із 3-ма співробітниками та дізнатись, чому їм подобається працювати саме в цьому гіпермаркеті», «знайти, в якому відділі та в якій продукції заховані «ключі» до розв’язку» і т.п.

Крім інтерактивного квесту, на студентів в офісі компанії чекала зустріч із фахівцем відділу залучення талантів METRO Ярославом Герасименком, що займається підбором і адаптацією персоналу, організацією тренінгів для лінійних працівників і формуванням бренду роботодавця. Ярослав розповів про HR-підходи в компанії: принципи роботи управляючих магазинів, корпоративні проекти навчання торгового персоналу та розвиток їх лідерських навичок, скіли «2020», новітні тренди у залученні молодих кадрів, програми зовнішніх, у тому числі за кордоном, та внутрішніх стажувань для кандидатів і працівників METRO та процес їх розроблення.

Клієнтоорієнтованість як основна конкурентна перевага бізнесу в сфері обслуговування, у першу чергу, залежить від того, хто робить його таким, – персоналу, тож майбутні ейчари отримали безліч цінних лайфхаків – як професійно діяти в цьому напрямку на прикладі міжнародної компанії.

Колектив кафедри управління персоналом та економіки праці вдячний за таку нагоду керівництву METRO cash&carry Ukraine та команді Ukrainian generation, учасниками оригінальних проектів якої наші студенти ставали неодноразово і планують надалі продовжувати співпрацю.       

    СТРІЧКА НОВИН