Інтерактивні методи

7 грудня 2017

Підвищення рівня залучення студентів до навчання – першочергове завдання для сучасного викладача. Для цього використовуються нові сучасні погляди на впровадження інструментів покращення практичної складової навчального процесу із залученням новітніх інформаційних технологій та інтерактивних методів взаємодії між студентом і викладачем, у тому числі, із проектуванням рольових та ділових ігор.

Так, студенти групи Ту-4-12 зі старшим викладачем німецької мови кафедри іноземних мов професійного спрямування Ольгою Ковальчук у рамках проведення аудиторного заняття змогли відчути себе у ролі режисерів та акторів кіно. Студенти мали поділитися на групи, сформувати відеосюжети німецькою мовою та презентувати їх своїм колегам, щоб мати змогу побачити одне одного, виявити помилки та висловити побажання або інше бачення. Тема сюжетів була дуже цікавою – це стереотипи Німеччини. Кожна з груп показала своє бачення даної теми, тим самим студенти продемонстрували свої креативні та інтелектуальні здібності.

Першочергова ціль даного завдання – зробити звичайну студентську академічну пару цікавою та незабутньою для студентів, подолавши традиційні межі навчального процесу, де юнаки та дівчата не можуть, або не хочуть проявити свій максимальний потенціал у зв’язку із різними внутрішніми та зовнішніми чинниками.

Така обстановка, окрім цього, створює нову форму оцінки якості знань. Додатковий стрес під час відеозйомки дозволяє виявити наявний реальний рівень знань студента з німецької мови, який можна зазвичай «сховати» під час традиційної пари.

Треба відзначити, що окрім зазначених показників, слід приділити увагу і позитивному стану студентського колективу по завершенню експерименту. Молодь отримала задоволення від проведення незвичайного та досить цікавого навчання. Студенти зізнаються, що такі форми роботи більш стимулюють їх до діяльності, бо тут вони можуть реалізувати усі свої креативні бачення, що формує їх комплексний розвиток загалом. Серед побажань – поширювати таку діяльність, розширювати спектр напрямків із рольового та ділового навчання, яке робить процес не тільки пізнавальним, а й цікавим і веселим.   

    СТРІЧКА НОВИН