Одразу два відкритих заняття провели викладачі кафедри технології оздоровчих продуктів – доцент, к.т.н. Світлана Бажай-Жежерун та асистент Лілія Солодко для студентів 3-го курсу спеціальності 181 «Харчові технології» з дисципліни «Технологія природних харчових сорбентів».
На відкриті заняття завітали завідувач кафедри, професор Галина Сімахіна, викладачі кафедри, а також фахівець Навчально-методичного управління університету Алла Оскілко.
Під час лекції «Технології харчових волокон із традиційної сировини» Світлана Бажай-Жежерун у доступній формі пояснила студентам особливості сучасних методів виділення харчових волокон,охарактеризувала основні етапи та технологічні режими технології харчових волокон із традиційних видів сировини, обґрунтувала доцільність виробництва природних ентеросорбентів, їх корисний вплив на організм людини.
Також лектор підкреслила важливість володіння сучасними знаннями з технології природних харчових сорбентів для розроблення і створення прогресивних технологій оздоровчих і функціональних харчових продуктів та наголосила на необхідності включення до індивідуального харчового раціону студентів продуктів, які є джерелами природних харчових сорбентів з метою підтримання всіх систем організму.
Під час лабораторного заняття «Отримання яблучно-пектинової пасти з яблучних вичавок» Лілія Солодко познайомила з технологією виробництва пасти, технологічними параметрами, а також навела порівняльний аналіз фізико-хімічних і органолептичних показників якості яблучно-пектинової пасти та яблучного пюре.
Студентами під час заняття було досліджено, що яблучно-пектинова паста значною мірою не відрізняється не тільки за складом, але і за органолептичними показниками, особливо консистенцією, від яблучного пюре, яке є основою багатьох кондитерських виробів.
Для розкриття теми занять і набуття студентами теоретичних й практичних знань викладачі використовували мультимедійну презентацію, що у достатній мірі була наповнена ілюстративним матеріалом (технологічні схеми, таблиці), та роздатковий матеріал.
Отримані під час занять знання є необхідними для подальшого розроблення та виконання курсових, дипломних проектів і робіт, вивчення окремих дисциплін професійно-практичного спрямування.
Лекція та лабораторне заняття були проведені на високому професійному, науково-теоретичному та методологічному рівнях.