Студенти освітньої програми «Управління персоналом та економіка праці» (спеціальність «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність») у процесі навчання періодично мають справу з розробленням соціальних проектів на окремих дисциплінах у рамках вивчення HR-політики компаній (корпоративне волонтерство і програми соціальної відповідальності) та соціального підприємництва. Тож відвідування ними масштабного фестивалю соціальної реклами MolodiyaFestival стало вже традицією. Цьогоріч яскрава дводенна подія у форматі Social Rave відбувалася на території найбільшої в країнах Східної Європи професійної фотостудії Lightfield Productions, що стало місцем для нон-стоп воркшопів від project-менеджерів, креаторів, фахівців із комунікацій, власників соціально відповідального бізнесу, громадських активістів і цілодобового хакатону, де можна було знімати соціальні ролики зі стокових відео на Depositphotos під керівництвом менторів.
Учасники рейву дізнались, як провести івент на 1000 осіб (Влад Грезєв, TEDxKyiv), про ефективну благодійність (Женя Драч і Марія Нечепа, Кото-Ярмарок), робочі (Олег Завгородній, Tabasco) та неробочі (Влад Волочай, Katacult) інструменти в соцрекламі, як брендам співпрацювати з громадськими організаціями (представники компаній MMR, WOG, Promprylad.Renovation) тощо, а наприкінці другого дня переглянули українську соціалку від ПРООН в Україні про бізнесменів-переселенців (проект Big Stories of Small Businesses), позаконкурсну програму робіт міжнародного фестивалю креативності Golden Drum (Словенія) та конкурсну – від MolodiyaFestival, яка вражала гострими темами та відвертими відео. Також гості фесту мали змогу оцінити соціальні постери фіналістів конкурсу та привітати переможця, яким цьогоріч став фаундер кіномайстерні Orestfilm Орест Смілянець із еко-постерами «Пакетам торба» (відмова від поліетилену) і «Карпати 2019» (вирубка лісу).
Управлінці персоналом вдячні організаторам MolodiyaFestival за «їжу для роздумів» та креативні ідеї для створення власних соціальних проектів.