Студенти-управлінці персоналом (спеціальність «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність») Навчально-наукового інституту економіки і управління НУХТ потрапили на бізнес-екскурсію у складі представників різних вишів до провідного європейського і найстаршого іноземного банку в Україні – Credit Agricol, тож кафедральний проект ProductiveWorkspace (знайомимось ближче з кращими роботодавцями країни) відкрив сезон 2018 року.
Ейчари-початківці поспілкувалися з досвідченими колегами із HR-департаменту банку стосовно того, які інструменти вони використовують в управлінні понад 2000 співробітниками та рекрутингу; почули кейси з побудови корпоративної культури, що базується на «6 слонах»: клієнтоорієнтованість, динамічність, соціальна відповідальність, крос-функіональні проекти, етика у спілкуванні з клієнтами та працівниками, підтримка командного духу.
Крім того, наші управлінці дізналися про діючі програми КСО, зокрема, «We Care!» (доброчинність за напрямками: зелені ініціативи, піклування про співробітників і благодійність), що реалізуються за участю команд із різних підрозділів банку, про його HR-активності, спрямовані на залучення перспективних кандидатів та утримання персоналу (внутрішні програми медичного страхування, пільгового іпотечного кредитування, корпоративний тімбілдинг, спонсорування масштабних спортивних заходів, фінансування навчальних курсів для працівників і новачків, як в Україні, так і за кордоном по принципу all inclusive), про нюанси роботи над розробленням корпоративного порталу.
Атмосферність заходу та професійні інсайти від HR-спеціалістів Credit Agricol дозволили вихованцям кафедри управління персоналом та економіки праці зазирнути «за куліси» банківського HR, глибше зрозуміти його специфіку та вкотре переконатись, що правильні акценти в управлінні персоналом – основа успіху будь-якого бізнесу.