Н У Х Т

Нові HR-інсайти для майбутніх ейчарів

07 листопада 2018

Нові HR-інсайти для майбутніх ейчарів

Сучасному HR-спеціалісту необхідно пристосовуватися до специфіки бізнесу компанії, персоналом якої управляєш. З метою бути більш адаптивними, ближче познайомитись із майбутніми колегами із різногалузевих компаній та отримати нові інсайти управлінці персоналом (спеціальність «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність») стали постійними учасниками Recruitment Days від освітнього проекту UGEN.

Цього разу студенти-ейчари першого і третього курсів відвідали 5-годинний тренінг від представників компаній, персонал яких так чи інакше задіяний у сфері sales&marketing, що відбувся в публічному просторі EVO.сompany – лідера на ринку e-commerce України.

Анастасія Корнєєва (EVO) розповіла присутнім про тренди електронної комерції, функціональні обов’язки аккаунт-менеджерів, горизонтально-вертикальну кар’єру співробітників і практику талант-менеджменту в компанії.

Мар’яна Рєзнікова (Japan Tobacco International) прочитала лекцію «Переговори. Перемогти не можна програти», а її колега з департаменту управління персоналом  надала інформацію про бенефіти і внутрішні HR-програми JTI.

Леся Єрема (Mars Ukraine) поділилась інсайтами професії бренд-менеджера та умовами відбору претендентів на вакантні посади в компанії, а Соня Медведєва (Attendify, українська мобільна платформа зі створення івент-додатків, клієнтами якої є, в тому числі Google) доступно описала профіль ідеального кандидата та особливості HRM у ІТ-стартапі.

У другій частині заходу наші студенти-управлінці вирішували кейси від роботодавців в інтерактивному бізнес-квесті та мали змогу неформально поспілкуватись із ейчарами.

Колектив кафедри економіки праці та менеджменту вдячний команді UGEN за освітню ініціативу, а співробітникам EVO.сompany за завжди позитивний зворотній зв’язок та політику open door.   

Опублікований: 07-11-2018
Читайте також:
Наукові дослідження студентського гуртка «Алхімік» тривають

Ось і минув перший семестр поточного навчального року, який для багатьох студентів нашого університету був напруженим не тільки щодо опанування нових дисциплін, а й на теренах наукової роботи. Зокрема, в рамках роботи студентського наукового гуртка «Алхімік», що функціонує на кафедрі харчової хімії, було розпочато багато експериментальних досліджен...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Наукові дослідження студентського гуртка «Алхімік» тривають 15 січня 2018

Навички підприємництва розвивають студенти кафедри маркетингу

Студенти кафедри маркетингу в своєму прагненні до знань скористалися можливістю та відвідали організовану зустріч із керівником відомої в Україні рекламної компанії AZET Group (РЕКЛАМНАЯ СЛУЖБА СПАСЕНИЯ). Євгеній Толочин розпочав свій виступ із актуальної для студентів проблематики: вклад навчального закладу у побудову бізнес-зв’язків і кар’єрне з...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Навички підприємництва розвивають студенти кафедри маркетингу 14 вересня 2018

Викладач кафедри теплоенергетики та холодильної техніки - учасник міжнародного проекту GEF-UNIDO

11 квітня 2018 року у м. Києві відбувся семінар з енергозбереження, організований у рамках міжнародного проекту GEF-UNIDO «Підвищення енергоефективності та стимулювання використання відновлюваної енергії в агро-харчових та інших малих та середніх підприємствах (МСП) України». Доповідачі окреслювали різні аспекти впровадження енергозбережних технол...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Викладач кафедри теплоенергетики та холодильної техніки - учасник міжнародного проекту GEF-UNIDO 13 квітня 2018

Чим живе сучасний графічний дизайн у рекламі – відкрита лекція доцента кафедри маркетингу

На кафедрі маркетингу відбулася відкрита лекція доцента, кандидата філологічних наук Наталії Манич для студентів 3 курсу спеціальності 061 «Журналістика» (освітня програма «Реклама та зв'язки з громадськістю»). Лекція була прочитана в межах навчальної дисципліни «Дизайн у рекламі та PR» та була присвячена типологічно-стильовим особливостям графічн...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Чим живе сучасний графічний дизайн у рекламі – відкрита лекція доцента кафедри маркетингу 29 жовтня 2018