Студентське життя майбутніх маркетологів на кафедрі маркетингу ніколи не буває одноманітним. Дружний колектив кафедри завжди намагається знайти для них щось цікаве та підкинути нові ідеї для креативних започаткувань і просто приємного проведення часу.
Нещодавно студенти-маркетологи разом із викладачами кафедри поринули у країну дитинства, чарівний світ фантазій і казкових виробів, відвідавши Державний музей іграшки. Талановита молодь та її куратори із захопленням занурилися у колоритне розмаїття експозицій: народної іграшки та іграшки 30-90 років ХХ століття. Безумовно, серед експонатів кожний упізнав іграшку свого дитинства або іграшку з дитинства своїх батьків чи із ретро-фотографій родинних альбомів. Перед студентами та викладачами постали заводні звірята, які в дитинстві здавалися живими друзями, ностальгічні ретро-ведмедики, целулоїдні фігурки, креативна колекція авторських ляльок, іграшкові будиночки, меблі, поїзди та літаки – все те, з чого в дитинстві кожний будував власний фантастичний, і, в той же час, ідеальний світ. Не меншу цікавість викликала й експозиція народної іграшки, яка у сукупності своєї простоти та яскравого різноманіття, відображає національну самобутність українського народу та історію дитячих ігор і забав.
Не дарма кажуть: усі ми родом з дитинства, і, напевно, іграшки є одним із найприємніших ностальгічних спогадів, які роблять світ дорослих більш яскравим і трансформуються в нові креативні ідеї. Можливо, такі ідеї допоможуть студентам-маркетологам підкорити ринок, а, можливо, просто зроблять життя цікавішим, ставши захоплюючим хобі, однак у будь-якому разі чудовий осінній вечір, проведений в колі друзів, та вражаючі експозиції музею надовго залишать по собі позитив.