На кафедрі маркетингу відбулася відкрита лекція доцента, кандидата філологічних наук Наталії Манич для студентів 3 курсу спеціальності 061 «Журналістика» (освітня програма «Реклама та зв'язки з громадськістю»).
Лекція була прочитана в межах навчальної дисципліни «Дизайн у рекламі та PR» та була присвячена типологічно-стильовим особливостям графічного дизайну.
Протягом 80 хвилин студенти дізналися про такі напрями сучасного дизайну, як фірмовий стиль і дизайн у рекламі, дизайн інтерфейсів і дизайн пакування, дизайн друкованої продукції та motion-дизайн, а також познайомилися зі сучасними стилями графічного дизайну – pop-art, memphis та flat-art. Окремо лектор приділила увагу переліку практичних вмінь і навичок, необхідних для ефективної роботи графічного дизайнера в різних галузях рекламного виробництва.
Численні приклади графічного дизайну були продемонстровані за допомогою мультимедійної презентації, що дозволило ефективно унаочнити обговорюваний матеріал.
На відкритій лекції були присутні фахівець Навчально-методичного управління університету Алла Оскілко, виконуюча обов'язки завідувача кафедри маркетингу Вікторія Стеценко та викладачі кафедри. Усі вони відзначили, що заняття було проведене на високому методичному рівні з дотриманням усіх чинних норм і вимог.