Засідання Екзаменаційних комісій із захисту магістерських робіт зі спеціальності 075 «Маркетинг» для магістрантів кафедри маркетингу стали вирішальними днями у професійному становленні та кар’єрному зростанні.
39 студентів-маркетологів захистили своє право на звання «магістр з маркетингу», 9 – із відзнакою. Роботи Марини Кабак, Вікторії Черкасової, Ганни Софійченко та Ірини Долішньої визнані найкращими, а їх автори рекомендовані до вступу в аспірантуру.
Цьогоріч теми магістерських робіт охопили широкий спектр напрямків маркетингової науки: поведінка споживачів, стратегічний маркетинг, конкурентоспроможність підприємств, інтернет-маркетинг, мерчандайзинг, маркетингова комунікаційна політика та комплекс маркетингу підприємств харчової промисловості.
У ході захисту магістранти презентували маркетингові дослідження відповідно тематиці кваліфікаційних робіт, пропонували маркетингові заходи щодо покращання виробничо-господарської діяльності підприємств харчової промисловості та висвітлювали пріоритетні напрямки розвитку технологій маркетингу на підприємствах.
Студенти показали високий рівень підготовки з фаху, який може забезпечити тільки якісна освіта на кафедрі маркетингу НУХТ. Знання маркетингових технологій, впевнені відповіді, креативні ідеї, наукові думки – це результат підготовки конкурентоспроможних фахівців високої кваліфікації, яких вимагає сучасний ринок праці.